اعتراض باشگاه‌ها به تست‌های کاذب کرونا
اعتراض باشگاه‌ها به تست‌های کاذب کرونا
برخی باشگاه‌های انگلیسی خواستار تحقیق درباره تعویق دیدار لیورپول در جام اتحادیه شدند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تایمز، دیدار حساس لیورپول مقابل آرسنال در پنج شنبه شب به خاطر تعداد زیاد مبتلایان بازیکنان و اعضای کادرفنی لیورپول به ویروس کرونا به تعویق افتاد. در همین رابطه باشگاه‌ها خواستار تحقیق درباره تعویق لیورپول در جام اتحادیه هستند.

این دیدار قرار بود در تاریخ ۶ ژانویه برگزار شود، اما به دلیل چند مورد ابتلا به ویروس کرونا در لیورپول به تعویق افتاد. سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ، گفت که اکثریت قریب به اتفاق تست‌ها مثبت کاذب بوده است.

سری سوم آزمایش‌ها نشان داد که بازیکنان واقعاً به کرونا مبتلا نشده‌اند. خاطرنشان می‌شود که اتحادیه فوتبال انگلیس شکایت‌هایی از باشگاه‌ها دریافت کرد که خواستار آن بودند که بفهمند چه زمانی لیورپول گزارش‌هایی مبنی بر مثبت کاذب بودن نتایج آزمایش دریافت کرده است. در صورتی که مشخص شود لیورپول بدون دلیل موجه درخواست تعویق دیدار با آرسنال را داشته باشد، ممکن است این باشگاه مشمول جریمه‌های جدی شود.

لیورپول به خاطر تعداد زیاد مبتلایان به کووید ۱۹ و همچنین غیبت سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا به خاطر شروع شدن جام ملت‌های آفریقا، بازیکن کافی برای شرکت در این مسابقه را نداشت.

اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است موضوع تست‌های کاذب کرونا را در اردوی لیورپول به زودی بررسی کند.