امیدوارم این قانون و حق گرایی در فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کند
امیدوارم این قانون و حق گرایی در فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر کار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال براساس مستندات انجام شده کار خیلی خوبی بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش :ابراهیم قاسمپور در خصوص عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال با رأی اعضای هیأت رئیسه اظهار داشت: اگر مستندات، مدارک و شواهدی وجود دارد باید به عموم مردم ارائه شود تا آنها قانع شوند. اگر خلافی صورت گرفته و با آن برخورد شده حق طبیعی هیأت رئیسه است که این کار را انجام بدهد.

وی افزود: اگر این کار براساس مستندات انجام شده کار خیلی خوبی بوده است. باید جلوی کارهای غیرقانونی گرفته شود. این اتفاق نادری بود. در فدراسیون‌های گذشته هم اقداماتی انجام شد و پرونده‌هایی وجود داشت که خیلی روشن نبودند و کسی هم برخورد نمی‌کرد. امیدوارم این قانون‌گرایی و حق‌گرایی ادامه پیدا کند.

کارشناس فوتبال گفت:‌ هر کسی خلافی می‌کند باید تبعاتش را بپذیرد، من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه سازمان‌ها نیز همینطور عمل کنند تا فساد کنترل و جلوی آن گرفته شود.

قاسمپور با اشاره به شرایط فدراسیون عزیزی خادم عنوان کرد: او زمانی که آمد خیلی کارها می‌خواست انجام بدهد. به ندرت پیش می‌آید یک رئیس در ابتدای کار خودش قول کارهایی را بدهد. امیدوارم هر کسی جای او می‌آید اصول کار و چارچوب قوانین و مقررات را رعایت کند. این قوانینی که در فیفا و آسیا علیه ما وضع می‌شوند مشکل‌ساز شده‌اند و این وضعیت باید تغییر پیدا کند.کسانی که رأی می‌دهند خیلی مهم هستند. باید آدمی بر سر کار بیاید که کننده کار باشد سلامت فکری داشته باشد امیدوارم در انتخابات بعدی دچار مشکل نشویم.