بازگشت قهرمان جوانان جهان از MMA به کشتی
بازگشت قهرمان جوانان جهان از MMA به کشتی
قهرمان سال گذشته جوانان جهان تصمیم دارد بعد از مدتی فاصله گرفتن از کشتی، در جام تختی که چهارمین مرحله از چرخه داخلی تیم ملی آزاد بزرگسالان است، کشتی بگیرد.

به گزارش حاشیه ورزش 

سبحان یاری در گفت‌وگو با تسنیم، با تأکید بر اینکه قصد کشتی گرفتن در رقابت‌های جام تختی را دارد، اظهار داشت: در این مدت تمرین کردم و آماده‌ام. می‌خواهم در جام تختی کشتی بگیرم.

وی که بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان مدتی برای پیوستن به رشته MMA تمرین می‌کرد، درباره اینکه چه شد دوباره به کشتی بازگشت، گفت: مدتی در این رشته کار کردم اما دیدم کشتی بهتر است و تصمیم گرفتم کارم را در کشتی ادامه دهم. تا المپیک 2024 هم تمرکزم روی کشتی است.

کشتی‌گیر 21 ساله کرمانشاهی که بخشی از تمریناتش را در اردوی تیم ملی جوانان سپری کرده، یادآور شد: با محبت آقای کاوه توانستم در کنار جوانان تمرین کنم. در اردوی کرمان و کرج کنار آنها بودم و تمریناتم را آنجا دنبال کردم.

سبحان یاری در حالی یکی از مدعیان وزن 79 کیلوگرم جام تختی است که در این وزن اگر محمد نخودی قهرمان این رقابت‌ها شود، صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی خواهد شد چراکه او سال گذشته ملی‌پوش 79 کیلوگرم بوده و به نشان نقره جهان دست یافته، اما اگر علی سوادکوهی، سبحان یاری و یا هر کشتی‌گیر دیگری در این وزن قهرمان جام تختی شوند، کار به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشیده خواهد شد.