درخواست از دبیر برای برگزاری کشتی فرنگی باشگاه های جهان
درخواست از دبیر برای برگزاری کشتی فرنگی باشگاه های جهان
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از رییس فدراسیون کشتی خواست مقدمات برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران را فراهم کند.

به گزارش حاشیه ورزش ، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران اصرار دارد چرا که این موضوع را از دو جهت حائز اهمیت می‌داند.

رنگرز ضمن درخواست از رییس فدراسیون کشتی برای موافقت با برگزاری این رقابت‌ها در ایران، درباره دلایل درخواست خود، اظهار کرد: دو دلیل برای اصرار خود در برگزاری جام باشگاه‌های جهان دارم، نخست اینکه برگزاری این رقابت‌ها باعث منفعت مالی برای کشتی‌گیران می‌شود و انگیزه آن‌ها را برای حضور پرقدرت در تمرینات و کسب موفقیت‌، بیشتر خواهد کرد و از سوی دیگر نیز با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ و کشتی فرنگی امیدهای جهان، نظر حامیان مالی از حضور در لیگ کشتی فرنگی به طور کامل تامین نشد و برگزاری این رقابت‌ها می‌تواند ضمن تامین خواسته‌های آنان، باعث ادامه حضورشان در لیگ و حمایت از کشتی شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین برگزاری این رقابت‌ها در ایران را فرصتی مناسب برای محک فنی کشتی‌گیران می‌داند.

رنگرز ضمن ارائه درخواست و توضیحات خود به مسئولان فدراسیون کشتی، از احتمال بالای موافقت رییس فدراسیون با میزبانی ایران از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این مسابقات باعث کمک هر چه بیشتر به کشتی ایران شود.