ستاره محبوب کی‌روش به دنبال فرار از مخمصه
ستاره محبوب کی‌روش به دنبال فرار از مخمصه
جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی روزهای سختی را سپری می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش

ابوالفضل جلالی تا قبل از جام جهانی 2022 یکی از مهره‌های مورداعتماد ریکاردو ساپینتو بود که به صورت فیکس در ترکیب تیمش به میدان می‌رفت. جلالی که جوان‌ترین بازیکن لیست ایران در جام جهانی بود و کارلوس کی‌روش اعتقاد خاصی به او داشت، در بازی ایران و آمریکا دچار مصدومیتی شد که او را مدت‌ها از میادین دور کرد.

در زمان غیبت جلالی، جعفر سلمانی در سمت چپ استقلال عملکرد خوبی داشت و توانست خواسته‌های ساپینتو را برآورده کند. سلمانی آنقدر اعتماد ساپینتو را جلب کرد که با بازگشت جلالی نیز سرمربی استقلال دست به ترکیب تیمش نزد.

بدشانسی‌های جلالی در هفته‌های گذشته باعث شده او نه تنها در ترکیب اصلی قرار نگیرد که در بعضی بازی‌ها سکونشین هم شود و این مسئله قطعا برای ملی‌پوش سابق استقلال راضی‌کننده نیست.

عدم حضور در ترکیب استقلال باعث شده شایعات زیادی نیز درباره جلالی مطرح شود. بسیاری بر این باورند که او در پایان فصل و در صورت ماندن ساپینتو در استقلال این تیم را ترک می‌کند.

با این وجود بازیکن چپ‌پای استقلالی‌ها با انگیزه زیاد تمریناتش را جلو می‌برد و امیدوار است در آخرین بازی‌های فصل جاری فرصتی برای بازی کردن به دست بیاورد. او در تمرینات روزهای اخیر و در پی آنکه ساپینتو تصمیم گرفته به برخی بازیکنان خود مقابل تراکتور استراحت بدهد، در تلاش است تا خودش را نشان بدهد و شاید شانسی برای نشان دادن توانایی‌هایش داشته باشد.

جلالی نشان داده برای بازگشت به ترکیب استقلال ناامید نمی‌شود و با تمام توان برای این موضوع می‌جنگد. باید دید آیا ساپینتو نیز بار دیگر به این بازیکن چپ‌پای تیمش فرصت خودنمایی می‌دهد یا خیر.