شاگردان کلوپ با تمام قوا در سرزمین چکمه
شاگردان کلوپ با تمام قوا در سرزمین چکمه
اینتر در خانه مسیر سختی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر اروپا دارد و باید با لیورپول سرسخت روبه‌رو شود.

به گزارش حاشیه ورزش ، در ادامه دور رفت مرجله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اینتر در خانه به دیدار لیورپول می‌رود. لیورپول این هفته در خانه برنلی به برتری یک بر صفر دست یافت. فابیانو تنها گل تیم یورگن کلوپ را در این دیدار به ثمر رساند تا قرمزهای آنفیلد همچنان در کورس قهرمانی بمانند. کلوپ برای اولین بار از ماه اکتبر سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو را با هم در خط حمله قرار داد، اما گلزن این تیم فابینیو بود. تیم دوم لیگ برتر حالا در آزمونی دشوار در لیگ قهرمانان باید برابر اینتر صدرنشین لیگ ایتالیا به میدان برود.

در انگلیس منچسترسیتی با ۶۳ امتیاز در صدر است و لیورپول با یک بازی کم‌تر و ۵۴ امتیاز و ۹ امتیاز کم‌تر در رده دوم است.

بازگشت محمد صلاح و سادیو مانه از جام ملت های آفریقا قدرت را به این تیم برگردانده است و تیم کلوپ به خوبی می‌داند زدن گل در خانه حریف در این مرحله چه امتیاز ویژه‌ای برای این تیم خواهد بود.

محمد صلاح در لیورپول نمایشی درخشان داشته است و در بین هواداران تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است. این بازیکن مصری تا سال ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد و خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسد. امسال با این حال در لیگ برتر سد بزرگی چون منچسترسیتی جلوی لیورپول در لیگ برتر قرار گرفتند و شاید قهرمانی در لیگ قهرمانان راه حلی برای ماندن ستاره مصری در لیورپول باشد.

در طرف مقابل اینتر بعد از شکست در داربی میلان توانست رم را از جام حذفی کنار بزند و در لیگ نیز برابر ناپولی به تساوی یک بر یک رسید. موقعیت اینتری ها برای قهرمانی در لیگ به خطر افتاده است و میلان به خوبی امتیازهای عقب افتاده را جبران کرد.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها، سالزبورگ اتریش شگفتی ساز این مرحله از رقابت‌ها باید با بایرن مونیخ از مدعیان جدی قهرمانی روبه‌رو شود. بایرن مونیخ این هفته باخت عجیبی برابر بوخوم داشت و ۴ بر ۲ مقابل این تیم باخت.

برنامه بازیها: چهارشنبه ۲۷ بهمن

اینتر – لیورپول

سالزبورگ – بایرن مونیخ