صعود سیتسیپاس به یک چهارم نهایی تنیس استرالیا
صعود سیتسیپاس به یک چهارم نهایی تنیس استرالیا
نفر چهارم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اوپن استرالیا شد.

به گزارش

حاشیه ورزش

، در ادامه رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا، استفانوس سیتسیپاس یونانی برابر یانیک سینر نفر ۱۶ رنکینگ از ایتالیا به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

سیتسیپاس در ست‌های اول و دوم با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید اما در ست‌های سوم و چهارم با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ شکست خورد تا کار به ست پنجم و پایانی کشیده شود. در ست پنجم سیتسیپاس با ارائه نمایشی برتر با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید تا با کسب پیروزی ۳ بر ۲ راهی مرحله بعد شود.

در دیگر دیدارهای برگزار شده، سباستین کوردا نفر ۳۱ رنکینگ از آمریکا مقابل هوبرت هورکاچ نفر ۱۱ رنکینگ از لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

همچنین اوگر الیاسیم نفر هفتم رنکینگ از کانادا مقابل جری لچکا نفر ۷۱ رنکینگ با نتیجه عجیب ۳ بر یک تن به شکست داد و او نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. در دیگر دیدار برگزار شده کارن خاچانوف نفر۲۰ رنکینگ از روسیه مقابل یوشیهیتو نیشیوکا نفر ۳۳ رنکینگ از ژاپن با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

در ادامه این رقابت‌ها، از صبح فردا دوشنبه به وقت تهران جفری وولف به مصاف بن شیلتون نابغه ۲۰ ساله این رقابت‌ها از آمریکا می‌رود که در نخستین تجربه بین‌المللی خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته است. هولگر رون مقابل آندری روبلف روس به میدان می‌رود، تامی پاول برابر روبرتو باتیستا قرار می‌گیرد و نواک جوکوویچ صرب مقابل آلکس دمینور از استرالیا قرار می‌گیرد.