ضربه ای که به اسکوچیچ میخورد
ضربه ای که به اسکوچیچ میخورد
یک سایت کروات از آخرین شرایط حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران نوشت و اظهارنظرهایی تازه از برانکو درباره حضور احتمالی او به جای اسکوچیچ را منتشر کرده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سایت tportal، تا پایان این هفته به احتمال زیاد دراگان اسکوچیچ جای خود را به کارلوس کی روش پرتغالی روی نیمکت تیم فوتبال ایران می‌دهد. اسکوچیچ خیلی شادی و خوشحالی برای تیم ملی فوتبال ایران به ارمغان آورد ولی عده‌ای از پشت به او خنجر بزنند.

اسکوچیچ از فوریه ۲۰۲۰ با موفقیت هدایت ایران را برعهده داشت و با این تیم به طور قاطعانه به جام جهانی راه یافت، در حالی که کی‌روش نتوانست با مصر به جام جهانی صعود کند اما رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران در جریان مبارزات انتخاباتی خود از بازگشت کی‌روش به نیمکت ایران خبر داد، نیمکتی که این مربی پرتغالی هشت سال از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در آن حضور داشت.

کی‌روش در اولین حضورش در ایران دو بار تیم ملی را به جام جهانی رساند اما هر دو بار نتوانست از گروه صعود کند.

ایران در جام جهانی امسال در گروه B با انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است.

کارلوس کی روش از پرتغال و برانکو ایوانکوویچ از کرواسی دو گزینه ای هستند که این روزها بحث حضورش در تیم ملی فوتبال ایران مطرح است.

برانکو: خوشحالم نام من مطرح شده است

برانکو ایوانکوویچ سرمربی ۶۸ ساله به tportal گفت: چون تا سال ۲۰۲۴ با عمان قرارداد دارم، مشتاق ماندن در راس آن تیم ملی هستم و راستش را بخواهید تا به حال حتی به ترک این پست فکر نکرده‌ام. برخی از روزنامه‌نگاران از ایران با من تماس گرفتند، اما این تنها چیزی است که در مورد کل پرونده می‌دانم.

باید اعتراف کنم که خوشحالم که از من نام بردند، زیرا واضح است که آنها به من اعتماد دارند و حدس می‌زنم همکاری ما را از سال ۲۰۰۶ به یاد داشته باشند. اما تکرار می‌کنم من با عمان قرارداد دارم که در آن بندهای مختلفی وجود دارد که باید رعایت شود.

او در پاسخ به این سوال که این احتمال است یک کروات جای یک کروات دیگر را در جام جهانی بگیرد گفت: همین اتفاق برای من افتاد و می‌خواستند من را به جای مرحوم کرانچار به سپاهان بیاورند. الان هم همین اتفاق می‌افتد و برای من سخت است جانشین سرمربی کرواتی شوم که آنها را به جام جهانی رسانده است. من را در شرایط سختی قرار دادند. تا امروز هیچ کس به طور رسمی با من تماس نگرفته است، من چیزی در مورد این موضوع نمی‌دانم و خودم را به کسی پیشنهاد نداده‌ام.