علیرضا جهانبخش: هنوز در فاینورد به بهترین فرم خود نرسیدم
علیرضا جهانبخش: هنوز در فاینورد به بهترین فرم خود نرسیدم
بازیکن ایرانی فاینورد عنوان کرد می داند هنوز بهترین بازی های خود را برای فاینورد انجام نداده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تلگراف، فاینورد که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد باید این هفته برابر آلکمار قرار گیرد. بازیکن ایرانی زمانی که در آلکمار بود دوران درخشان و خوبی رقم زد و آقای گل لیگ هلند شد و حالا باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد.

علیرضا جهانبخش درباره این دیدار گفت: به هر حال بازی خاصی است برای من، واقعاً مشتاقانه منتظر این بازی هستم. چند چهره آشنا در تیم آلکمار می بینم و لحظات خوبی را در آنجا سپری کردم، همیشه برای من بازی با تیم های سابقم خاص است، حالا به عنوان بازیکن فاینورد شناخته می شوم و می خواهیم بهترین نتیجه برای تیم ما باشد. ما در مسیر درستی هستیم و امیدوارم بتوانیم به آن ادامه دهیم.

جهانبخش بعد از دورانی که در برایتون داشت تصمیم به بازگشت دوباره به فوتبال هلند و این بار تیم فاینورد گرفت. او در این بازی گفت:‌ برای من خوب بود که باشگاه بزرگی مانند فاینورد به جذب من علاقه مند بود. من با چند نفر در مورد شهر، باشگاه و سرمربی تیم صحبت کردم و سپس تصمیم گرفتم به فاینورد بیایم. این در حالی است که من پیشنهادهای دیگری هم از هلند و خارج از هلند داشتم اما من همیشه با سرمربی تیم در تماس بودم. او برنامه هایش را به من گفت و من این را دوست داشتم.

جهانبخش اذعان داشت که هنوز در فاینورد به بهترین فرم خود نرسیده است. او گفت: من فقط سعی می کنم آرام باشم و کارهای احمقانه انجام ندهم. تجربه کافی برای این کار دارم. به کارهایم ادامه می دهم و می دانم که ویژگی هایی دارم و می توانم به تیم کمک کنم. گاهی اوقات همه چیز آنطور که من می خواهم پیش نمی رود، اما مهمترین چیز این است که ناامید نشوم. فشار بیرونی را صادقانه احساس نمی‌کنم. در خانه زیاد فوتبال تماشا نمی‌کنم و در رسانه‌های اجتماعی واکنش مردم را دنبال نمی‌کنم. وقتی اوضاع خوب پیش می‌رود، همه خوشحال می‌شوند، اما وقتی همه چیز خوب نیست همه ناامیدانه واکنش نشان می دهند. به همین دلیل است که من سعی می کنم واکنش ها را تماشا نکنم.