ماجرای حضور ستاره والیبال فرانسه در پیکان چه شد؟
ماجرای حضور ستاره والیبال فرانسه در پیکان چه شد؟
سرپرست تیم والیبال پیکان با تایید احتمال همراهی اروین انگاپت با پیکان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: همه چیز امکان‌پذیر است و بعید نیست.

به گزارش حاشیه ورزش ، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و پیکان در گروه اول این مسابقات با تایلند (ناخون راتچاسیمای)، ازبکستان (اوزتلیوم) و ژاپن (سانتوری سانبردز) هم‌گروه است.

امیرمهدی نفر، سرپرست تیم والیبال پیکان در مورد وضعیت این تیم پیش از قهرمانی آسیا به ایسنا گفت: با توجه به اینکه بازیکنانی را در اختیار نداریم و در تیم ملی حضور دارند، عملا تمرین نصف و نیمه‌ای شکل گرفته است. نقطه اتکای هر تیمی تقریبا پاسور است و پاسور ما در تیم ملی حضور دارد که شرایط ما را تا حدودی تحت‌الشعاع قرار داده است. امیدوارم با مساعدت مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی این بازیکنان حداقل دو هفته زودتر به ترکیب تیم ما اضافه شوند تا با ترکیب کامل تمرین کنیم و وارد مسابقه شویم.

او در مورد شانس پیکان برای قهرمانی در این مسابقات بیان کرد: صحبت از قهرمانی در ورزش کاری خام است. از طرفی امسال چند تیم از جمله قطر، ژاپن و شهداب بسیار قوی و با تمام قوا شرکت می‌کنند. بنابراین بازی‌ها آسان نیست اما قطعا پیکان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا برگ زرینی را به دفتر افتخارات خود اضافه کند.

سرپرست تیم پیکان در مورد احتمال صعود دو نماینده والیبال ایران به فینال مسابقات گفت: شاید این اتفاق محقق شود اما اینکه برخی از دوستان هنوز مسابقات شروع نشده از فینال تمام ایرانی صحبت می‌کنند، خیلی خوشبینانه است. امیدواریم این اتفاق بیفتد اما باید تلاش مضاعفی به کار گفته شود تا این اتفاق بیفتد.

او در واکنش به گمانه زنی‌ها در مورد حضور یکسری بازیکنان از جمله اروین انگاپت ستاره فرانسوی والیبال در پیکان گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است. تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی برایمان بیفتد. اگر هم این اتفاق نیفتد با تغییراتی جزئی در ترکیب تیم‌مان در فینال لیگ برتر وارد مسابقات می‌شویم.

سرپرست پیکان در مورد اینکه باشگاه پیگیر همراهی انگاپت در جام باشگاه‌های آسپا است، بیان کرد: آقای اکبری قبل از شروع تمرینات لیستی را به مدیرعامل و هیات مدیره داد. با توجه به اینکه تمام اختیارات در مورد جذب بازیکن بر عهده هیات مدیره و مدیرعامل است، یکسری اسامی را اعلام کرده‌ایم و منتظریم ببینیم کدام گزینه می‌شود و کدام نمی‌شود.

نفر در پاسخ به این سوال که احتمال حضور ستاره والیبال فرانسه در پیکان وجود دارد، گفت: همه چیز امکان‌پذیر است و چیزی بعید نیست.