ناراحتی و تهدید وزنه برداران ذوب‌آهن
ناراحتی و تهدید وزنه برداران ذوب‌آهن
وزنه‌برداران باشگاه ذوب‌آهن در آستانه فینال لیگ برتر با باشگاه خود بر سر پرداخت قرارداد دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش حاشیه ورزش ، فینال لیگ برتر وزنه برداری هفته آینده برگزار می‌شود و دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و فولادین ذوب آمل برای کسب عنوان قهرمانی رقابت نزدیکی را با یکدیگر دارند.

در این میان اعضای تیم ذوب آهن از پرداخت نشدن قراردادهایشان ناراحت هستند و حتی تهدید به وزنه نزدن در فینال لیگ هم کرده‌اند.

طبق توافق انجام شده بین وزنه‌برداران و باشگاه ذوب آهن، وزنه‌برداران ۱۰ تا ۱۵ درصد از مبلغ کل قرارداد هایشان را بخشیده‌اند اما به این شرط که قراردادها به موقع پرداخت شود. باشگاه هم اعلام کرده بود در سه قسط قراردادها را می‌پردازد به گونه‌ای که ۴۰ درصد را پس از هفته اول، ۳۰ درصد را پس از هفته دوم و ۳۰ درصد باقی مانده را پس از هفته آخر پرداخت می‌کند.

۴۰ درصد اول پرداخت شده است اما هنوز ۳۰ درصد دوم پرداخت نشده است. این مسئله وزنه‌برداران را ناراحت کرده است و این را این تهدید را کرده‌اند که در فینال لیگ وزنه نمی‌زنند چرا که باشگاه به قولش عمل نکرده است.

اکنون باید دید که در روزهای باقی مانده تا فینال، باشگاه ذوب آهن چه تصمیمی می‌گیرد و با وزنه برداران تعامل می‌کند یا وزنه برداران شاکی بر سر حرف خود باقی می‌مانند و در فینال لیگ وزنه نمی‌زنند.