یک تیم بازنده نبودیم
یک تیم بازنده نبودیم
سرمربی ذوب آهن از عملکرد شاگردانش در دیدار با پرسپولیس تمجید کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: امروز واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم اما ما همانند یک تیم بازنده نبودیم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هر دیدار حدود ۱۰ موقعیت ایجاد می‌کند ولی امروز اینطور نبود و آن‌ها موقعیت زیادی ایجاد نکردند. روی کم تجربگی دروازه‌بان تیم‌مان گل خوردیم و روی گل دوم هم داور اشتباه کرد. اصلا آن صحنه پنالتی نبود ولی شاید صحنه بعدی مشکوک‌تر بود. در کل با اشتباه داور و دروزاه‌بان‌مان شکست خوردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند ولی در هفته‌های اخیر از داوری خیلی ضربه خوردیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم.

وی ادامه داد: از روز اول به باشگاه اعلام کردیم باید خیلی از مشکلات حل شود. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام می‌دهند اما نه فقط ما بلکه خیلی از تیم‌ها مشکل دارند.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از بازی تیمش اظهار کرد: عملکرد خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم. هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند. تا قبل از دریافت گل عملکرد برابری با پرسپولیس داشتیم اما روی اشتباه و کم تجربگی دروازه‌بان گل خوردیم. گل دوم هم روی اشتباه داور وارد دروازه ما شد. ما می‌توانستیم با فشاری که می‌آوردیم بازی را برگردانیم اما داور دچار اشتباه شد و آن پنالتی را به سود حریف گرفت. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.