انتقاد آنچلوتی از داوری بعد از توقف برابر خیرونا
انتقاد آنچلوتی از داوری بعد از توقف برابر خیرونا
سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی برابر خیرونا به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا یک تساوی ناامید کننده خانگی را به دست آورد. رئال که در خانه از خیرونا پذیرایی کرد نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیاورد و این باعث شد تا فاصله این تیم با بارسلونا به یک امتیاز کاهش پیدا کند.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. سرمربی رئال مادرید گفت: به نظرم پنالتی که به سود خیرونا گرفته شد درست نبود. من دوست ندارم که درباره داوری صحبت کنم با این حال این صحنه روشن بود و پنالتی نبود چرا که توپ به سینه آسنیسو برخورد کرد و نه دستش. من شوکه شدم چرا که این پنالتی در لحظه مهمی گرفته شد و روند بازی را تغییر داد. من در مسیر درستی حرکت می‌کردیم اما متاسفانه با این اشتباه دو امتیاز از دست دادیم.

او ادامه داد: نمی‌دانم که آیا تنها به خاطر اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم اما قطعا داوری در توقف ما نقش داشت البته می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. در شرایط کنونی بازی کردن با کیفیت بسیار بالا سخت است و فاصله زیادی با جام جهانی نیست و بازی های فشرده شده اند. با مشکلاتی در روزهای اخیر مواجه بودیم و بازیکنان مصدومی داشتیم. تیم بازی‌های زیادی انجام می دهد و این باعث می شود تا بازیکنان احساس خستگی کنند. روز چهارشنبه بازی حساسی پیش رو داریم و باید به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: جام جهانی نزدیک است اما هیچ بازیکنی نباید از مصدومیت بترسد. نباید با ترس از مصدومیت به میدان رفت. در بازی‌های پیشرو تنها به پیروزی و کسب امتیاز فکر می‌کنیم.