تثبیت صدرنشینی گرگان
تثبیت صدرنشینی گرگان
تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان، بازی‌های خود از هفته یازدهم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در جریان رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (جمعه) ۲۶ آذر ۱۴۰۰ دو دیدار از گروه الف مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز، تیم‌های شهرداری گرگان و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که گرگانی‌ها با نتیجه ۹۳ – ۸۰ برابر حریف خود به برتری دست یافتند. شاگردان مهران حاتمی در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج ۳۰-۲۴، ۲۴-۱۷ و ۱۸-۱۶ به پیروزی دست یافته و تنها در کوارتر پایانی ۲۱-۲۳ شکست خوردند.

در انتهای دیدار، «پری‌ پتی» پوینت گارد آمریکایی شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۷ پاس گل، ضمن ثبت دبل دبل با تأثیرگذاری ۲۹، ستاره زمین و بهترین بازیکن تیمش شد.

«کریستوفر ایونز» فوروارد تیم گرگان نیز در پیروزی تیمش نقش پررنگی داشت. او در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرد تا تأثیرگذاری ۲۱ را داشته باشد.

سیامک ترابی‌خواه، فوروارد تیم مس کرمان نیز در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و یک پاس گل را کسب کرد تا با تأثیرگذاری ۲۴ ستاره تیمش شود. اصغر کاردوست، سنتر مس نیز با ۱۰ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرده و تأثیرگذاری ۱۸ را به ثبت رساند.

در دیگر بازی امروز نیز ذوب‌آهن اصفهان پس از سه هفته غیبت در لیگ به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا، با نتیجه ۹۳ – ۵۷ حریف نه چندان قدرتمند خود نیروی زمینی تهران را شکست داد تا شروع مجدد خوبی در لیگ داشته باشد.

شاگردان فرزاد کوهیان در کوارترهای اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۱۱-۲۵، ۱۵-۲۱ و ۱۰-۲۶ به برتری رسیدند تا با وجود تساوی ۲۱-۲۱ دو تیم در کوارتر چهارم، پیروزی بازی شوند.

در انتهای این بازی، آرمان زنگنه با کسب ۱۶ امتیاز و ۱۴ ریباند ستاره ذوب‌آهن در این دیدار بود و با تأثیرگذاری ۲۴ بهترین بازیکن زمین شد. فرید اصلان نیز ۱۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۷ پاس گل را در ترکیب ذوب‌آهن به ثبت رساند تا با تأثیرگذاری ۱۹، نقش پر رنگی در کسب این پیروزی داشته باشد.