تهدید جایگاه حردانی از سمت سپاهان
تهدید جایگاه حردانی از سمت سپاهان
مدافع راست سپاهان به دنبال دومین حضور پیاپی در ترکیب تیم ملی ایران است.

حاشیه ورزش:

آریا یوسفی پس از اینکه در دو مسابقه تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل بورکینافاسو حضور ثابت و برابر اندونزی بازی تعویضی انجام داد، در جام ملت‌های آسیا و دو دیدار فروردین‌ماه امسال شانس بازی به دست نیاورد، اما امیر قلعه‌نویی دوباره به او اعتماد کرد و در زمین هنگ کنگ او را محک زد تا آماده حضور برابر ازبکستان هم باشد.

مدافع راست 21 ساله سپاهان که جای رامین رضاییان را در فهرست تیم ملی هم گرفته، حالا جایگاه بازیکن هم‌پستی خود در استقلال را هم تهدید می‌کند و در بازی با هنگ کنگ انتخاب اول امیر قلعه‌نویی بود که ممکن است در جدال با ازبکستان نیز چنین اتفاقی رخ بدهد.

آریا یوسفی که سال موفقی در سپاهان پشت سر گذاشت و دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد، در دیدار مقابل هنگ کنگ توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و دیروز هم در تمرین ایران در ورزشگاه آزادی با انگیزه و سرحال کارش را انجام می‌داد تا نشان بدهد به شدت جایگاه صالح حردانی برای حضور در ترکیب را تهدید کرده است.

مدافع راست 21 ساله سپاهان توانست در رقابت با رامین رضاییان برای حضور در فهرست تیم ملی موفق باشد و حالا هم نمی‌خواهد فرصت تثبیت جایگاهش در ترکیب ایران را از دست بدهد و امیدوار است مقابل ازبکستان هم این فرصت به او برسد.

  • منبع خبر : ورزش سه