تیم نساجی به سهمیه آسیا فکر نمی‌کند
تیم نساجی به سهمیه آسیا فکر نمی‌کند
مالک باشگاه نساجی گفت: شرایط فعلا به گونه‌ای نیست که نساجی به سهمیه آسیا فکر کند.

به گزارش حاشیه ورزش ، رضا حدادیان، مالک نساجی صبح شنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان ایران بیان کرد: تیم ملی ما نیاز به حمایت دارد و با توجه به این که بازیکنان برای یک بازی دوستانه ۱۸ ساعت در پرواز بودند، طبق صحبتی که با آقای عزیزی خادم داشتیم توافق کردیم که بازیکنان تیم ملی برای اولین بار با هواپیمایی وارش به صورت اختصاصی پرواز داشته باشند. ما هر کاری کنیم با هماهنگی ریاست فدراسیون است. تیم ملی امید هم پرواز چارتر داشت.

او در مورد اعتراض برخی از تیم‌ها به کسر امتیاز از تیم گل‌گهر سیرجان و تاثیر آن در رده‌بندی جدول، گفت: من قبول ندارم. جدول نباید به‌هم بخورد. اگر بازی رودررو بود می‌توانستند به حریف امتیاز بدهند اما چون همه تیم‌ها ذی نفع هستند، قبول نداریم و باید نتایج برگردد. جایگاه ما هشتم‌ است.

حدادیان در مورد سفر به لیتوانی گفت: من به لیتوانی نرفتم.

او در مورد بازسازی زمین ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر گفت: داستانش خیلی زیاد است.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که تیم در نیم فصل تقویت می‌شود؟ تاکید کرد: تیم ما خوب است. تیم زمانی سهمیه می‌گیرد که همه چیز مرتب باشد. تیم خصوصی نمی‌تواند با دولتی رقابت کند. ما در حال تلاش برای کسب یک رتبه خوب در شان مردم مازندران هستیم و شرایط فعلا به گونه‌ای نیست که نساجی به سهمیه آسیا فکر کند.

او با اشاره به وضعیت زمین شهدای ساری بیان کرد: استان مازندران با چهار میلیون جمیعت باید دو زمین چمن طبیعی داشته باشد. باعث شرمساری است که چنین چیزی وجود ندارد. باید این منابع بین همه استان‌ها تقسیم شود و همه استفاده کنند. نمی‌شود جایی امکانات خوب داشته باشند بقیه محروم باشند. نساجی دارد یک تنه بار شمال را به دوش می‌کشد و از همه چیز محروم است. اگر امروز آقای استاندار ترک تشریفات چمن ساری را امضا کند، از فردا می‌توانیم کار را شروع کنیم.

حدادیان در مورد این که حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از آن‌ها حمایت کرده یا خیر؟ گفت: آقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان است و بخش خصوصی نیست. شرکت خصوصی خودش می‌تواند کار کند اما آقای رنگرز باید جواب بدهد. اگر شخصا تصمیم بگیرد شاید برایش تبعات داشته باشد.او قهرمان ملی است و امیدوارم در سال های آینده پست‌های مهم‌تری بگیرد.