جنگ بزرگ در  لیگ‌ برتر ایران
جنگ بزرگ در  لیگ‌ برتر ایران
هفته دوازدهم لیگ‌ برتر ایران با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود و امروز در دیدارهای مهم سپاهان و پرسپولیس در اراک و استقلال و فولاد در تهران دیدار خواهند کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، هفته دوازدهم لیگ برتر ایران امروز(چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار دنبال می‌شود که اولین بازی از ساعت ۱۴:۳۰ با مصاف نساجی و صنعت نفت در مازندران آغاز می‌شود و در آخرین بازی هم استقلال و فولاد به مصاف هم می‌روند.

با این حال مهم‌ترین بازی امروز در اراک و در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود؛ جایی که سپاهان به علت حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در زمین بی‌طرف میزبان پرسپولیس است و همیشه حواشی پررنگ‌تر از متن جلوه کرده است.

در ادامه با مرور بازی‌های این هفته از مسابقات همراه باشید: (نتایج از آخرین بازی بررسی شده است)

سپاهان – پرسپولیس

زمان: ساعت ۱۶

مکان: ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

غایبان

سپاهان: یاسین سلمانی (مصدوم)

پرسپولیس: –

نتایج ۵ بازی آخر

سپاهان: باخت – باخت – برد – برد – برد

پرسپولیس: برد – برد – مساوی – مساوی – برد

رتبه در جدول

سپاهان: ۲۲ امتیاز – دوم

پرسپولیس: ۲۲ امتیاز – سوم

نکات مهم: به جرات یکی از مهم‌ترین بازی‌های هر فصل از مسابقات به مصاف پرسپولیس و سپاهان مربوط می‌شود که در آخرین دیدار دو تیم در اصفهان به دعوا و درگیری در داخل تونل ورزشگاه کشیده شد و در نهایت دو تیم باید در بازی رفت و برگشت این فصل در زمین بی‌طرف به میدان بروند.

هم‌چنین تا قبل از این بازی سپاهان دو شکست متوالی را متحمل شده و از نظر روحی در شرایطی مساعدی نیست اما پرسپولیس روی روند سینوسی خود در حال حرکت است. باید دید سومین مصاف یحیی و محرم به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود.