حواشی ها تمام شده و به آینده فکر می‌کنم
حواشی ها تمام شده و به آینده فکر می‌کنم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان در مورد حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: کار سختی داریم اما برای سربلندی کشور می‌جنگیم.

به گزارش حاشیه ورزش ، زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان به جام ملت‌های آسیا گفت: خدا را شکر زمانش رسید و ان‌شاءالله به هند می‌رویم تا دوباره تاریخ سازی کنیم‌. کل تیم سرحال است و امیدوارم از آنجا بتوانیم با نتایج بهتری برگردیم. انرژی مثبت بفرستید تا تیم دوباره تاریخ سازی کند.

او در مورد آخرین اردوی تیم ملی در کیش گفت: اردوی خوبی بود. ما ۸-۹ روز در کیش تمرین کردیم و روز گذشته به پایان رسید. خدا را شکر اردوی خوبی بود و جا دارد از مسئولان کیش تشکر کنم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به تکرار نتایج مقدماتی جام ملت‌ها هستید، گفت: کار در جام ملت‌ها سخت است اما تلاش می‌کنیم و برای سربلندی کشور می‌جنگیم. امیدوارم نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

کودایی در پاسخ به این سوال که در جام ملت‌ها کلین‌شیت می‌کند، گفت: کار سخت است اما همه تلاشم را می کنم. بازیکنان همه خوب و آماده هستند. می‌رویم تا با بهترین نتایج برگردیم.

او در مورد حواشی پیش آمده بعد از مرحله مقدماتی جام ملت‌ها و ادعای اردن بیان کرد: خدا را شکر آن قضیه تمام شد و باید فکرمان رو به جلو باشد. از همه کسانی که حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

کودایی در مورد هم‌گروهی ایران با تیم های قدرتمند چین و چین تایپه بیان کرد: چین هشت دوره قهرمان آسیا شده و تیمی حرفه ای است. برای اولین بار است که به جام ملت‌ها رفته‌ایم، سعی می‌کنیم بجنگیم و غیرت ایرانی را به نمایش بگذاریم.