رکورد باورنکردنی ستاره جدید رئال
رکورد باورنکردنی ستاره جدید رئال
اندریک، ستاره برزیلی رئال مادرید، بار دیگر توانست برای تیم ملی کشورش گلزنی کند..

حاشیه ورزش:

تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه و در آستانه آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و موفق شد در دیداری تماشایی و پرگل با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد.

این بازی در وقت قانونی با تساوی ۲-۲ دنبال می‌شد و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان این دیدار در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده بودند، این اندریک بود که بار دیگر توانایی و مهارت خارق‌العاده‌اش در باز کردن دروازه حریف را به رخ کشید و توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

2031673

این بازیکن که قرار است از فصل آینده در ترکیب رئال مادرید به میدان برود، حالا رکوردی جذاب و درخشان را در ۱۸ سالگی با پیراهن تیم ملی کشورش به ثبت رسانده است که نوید آینده‌ای روشن را برای او می‌دهد. این ستاره برزیلی تا به حال در هر ۳۰ دقیقه یک گل برای برزیل به ثمر رسانده است.هواداران رئال مادرید از این که فلورنتیو پرز چنین اعجوبه‌ای را به خدمت گرفته بسیار خوشحال هستند و امید بسیاری به آینده او در سانتیاگو برنابئو دارند و به نظر می‌رسد که باید منتظر ظهور بازیکنی دیگر از برزیل در حد و اندازه وینیسیوس جونیور و شاید حتی بالاتر از او باشیم.

  • منبع خبر : ورزش سه