سامری: فعلا سکوت کرده‌ام/ تیم ملی بسکتبال نیاز به تغییر رویه دارد
سامری: فعلا سکوت کرده‌ام/ تیم ملی بسکتبال نیاز به تغییر رویه دارد
سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: یکسری دلخوری‌ها وجود دارد، اما سکوت کرده‌ام تا حاشیه‌ای از طرف من ایجاد نشود.

حماد سامری در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره جدا شدنش از تیم بسکتبال نفت آبادان پس از ده سال، توضیح داد: بنده فعلا سعی دارم صحبتی نکنم تا حاشیه‌ای برای باشگاه ایجاد نشود، اما به هر حال هر شروعی یک پایانی دارد و خداحافظی هم همیشه نباید با ناراحتی باشد. با این حال ‌یکسری دلخوری‌ها هست اما سعی می‌کنم سکوت کنم و صحبتی نباشد تا باشگاه در شرایط بهتر به جذب مربی‌ و بازیکن‌ بپردازد.

او ادامه داد: دوست ندارم از طرف من حاشیه‌ای باشد و از روزی که این باشگاه در دسته دو بود تا الان که خدا را شکر نفت آبادان از تیم‌های خوب ایران است، همیشه خوشحالی ‌و ناراحتی ما با این‌ باشگاه بود. با وجود جدا شدن مسیرمان، دلم نمی‌خواهد از طرف من مشکلی پیش بیاید. فعلا سکوت‌ کرده‌ام تا تیم در آرامش باشد.

سامری درباره احتمال پیوستنش به تیم‌های دیگر لیگ برتری نیز گفت: من بعد از اتمام لیگ با چند تیم صحبت‌هایی داشتم اما به نتیجه نهایی نرسیدیم. یکسری شرایط‌ بود که به توافق نرسیدیم و به نظرم انتخاب تیم هم از طرف من سخت گیرانه بود. معتقد بودم باید تیمی مقصدم باشد که در چارچوب خاصی کار کند و برای قهرمانی بجنگد، یا حداقل تیمی باشد که به لحاظ فنی شرایط مد نظر مرا داشته باشد. شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و مذاکرات ادامه نیافت.

او در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف امسال در لیگ حضور نخواهد داشت؟ اظهار کرد: احتمال این اتفاق زیاد هست چون مذاکرات جدی با باشگاه خاصی ندارم.