عبدی: تیم ملی هاکی بانوان ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام می شود
عبدی: تیم ملی هاکی بانوان ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام می شود
سرمربی تیم هاکی بانوان ایران گفت: اردوهای تمرینی تیم ملی هاکی بانوان ایران در حال برگزاری است و خودمان را آماده می کنیم تا در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان برویم.

به گزارش حاشیه ورزش، نیلوفر عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دومین اردوی خود را در سال جدید برگزار کردیم تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر آبان و اوایل آذرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده شویم.

وی ادامه داد: در مرحله اول و دوم ۲۹ بازیکن را برای ارزیابی به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و در نظر داریم از اردوی آینده با انتخاب نفرات اصلی کار خودمان را با قوت بیشتری ادامه دهیم.

سرمربی تیم هاکی بانوان ایران تصریح کرد: طبق برنامه ۵ اردو خواهیم داشت و خیلی امید داریم بعد از سال ها روی سکوی قهرمانی آسیا برویم. بیشتر تیم جوان است و سعی کردیم در مسابقات لیگ بازیکنان جوان، با انگیزه و آینده دار را انتخاب کنیم تا در این راه سخت، موفق باشیم. البته کادر فنی، لیگ را تحت نظر خواهد داشت تا اگر بازیکنی خوب باشد به تیم دعوت شود.

عبدی با اشاره به رقابت های گذشته تیم هاکی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: پس از ۷ سال وقفه تیم در سال ۱۳۹۸ اعزام شد، در آن مسابقات تمام بازیکنانی که اعزام شدند به جز یک نفر همه تازه وارد بودند. بازیکنانی که در مسابقات در تیم بودند زیر ۲۳ سال سن داشتند و هدف این بود همین بازیکنان را با تجربه بیشتر آماده حضور در میادین بعد کنیم که این مسیر طی شده و الان خیلی امیدواریم یکی از عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

وی به تیم های قزاقستان و ازبکستان به عنوان قدرت های آسیا اشاره کرد و گفت: هنوز وضعیت جدول بازی ها مشخص نشده اما امیدواریم در گروه خوبی قرار بگیریم.

  • منبع خبر : ایرنا