مشهد میزبان برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور
مشهد میزبان برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور
هادی رضایی :در این مسابقات تیم‌ها در شش گروه پنج تیمی به‌صورت دوره‌ای و حذفی رقابت خواهد کرد و از هر گروه یک تیم به دور بعدی صعود خواهد کرد.

حاشیه ورزش :” مجید خروشی – سرپرست برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به میزبانی مشهد در برگزاری مسابقات گفت: این رقابت‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه به مناسبت گرامی داشته دهه مبارک فجر با حضور ۴۵۰ بازیکن و همراه از ۳۰ استان کشور در شش سالن ورزشی برگزار می‌شود.

مربی پیشکسوت والیبال نشسته کشورمان خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌ها موظف به حضور ۴بازیکن رده سنی جوانان باهدف استعدادیابی و پشتوانه سازی تیم ملی شده‌اند.
وی یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم استعداد یاب تیم ملی با ترکیب هفت نفر از خبرگان شناسایی بازیکنان مستعد جوان را بر عهده خواهند داشت.
رضایی با اشاره به اینکه رقابت‌ها والیبال نشسته قهرمانی کشور بعد از شش سال بار دیگر کلید خورد تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها هشت تیم اول مسابقات به‌عنوان لیگ دسته اول کشور،هشت تیم دوم لیگ دسته دو و هشت تیم دیگر لیگ دسته سه قهرمانی کشور را تشکیل خواهد داد .
وی درباره حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی از این قابت ها گفت: خوشبختانه فدراسیون ، اداره کل ورزش و جوانان،هیات والیبال استان و شهرداری و سازمان‌های زیر ربط کمک‌های شایسته‌ای کرده‌اند که جا دارد همین‌جا از همه متولیان امر تقدیر و تشکر کنم.
وی درباره سالن‌ها ورزشی ازنظر ساختاری و استاندارسازی گفت:خوشبختانه مشهد همیشه از شرایط ایده آل و خوبی برای برگزاری رقابت‌ها والیبال نشسته کشور برخوردار بوده است و سالن‌ها در نظر گرفته‌شده ازنظر ساختاری و کف‌پوش‌ها و همچنین نور و صدا از استانداردهای خوب جهانی برخوردار است به‌طوری‌که ما مسابقات قهرمانی جهان را در مشهد برگزار و تجربه کردیم.
وی همچنین اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم‌های استانی از بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب تیم‌های خود استفاده خواهند کرد تا برای رقابت‌های جهانی که اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد از آمادگی لازم برخوردار باشند.
وی در خصوص پوشش خبری این دوره از رقابت‌ها نیز یادآور شد که با هماهنگی صورت گرفته تمام تبلیغات و پوشش خبری این مسابقات رسانه‌های خراسان رضوی بر عهده خواهند گرفت و سعی کردیم همه برد خبری این مسابقات را بومی‌سازی کنیم.
پیش از این هادی رضایی، مربی و پیشکسوت ورزش جانبازان و معلولان کشورمان به‌عنوان نایب رییس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه انتخاب‌شده است.
شایان‌ذکر است ۸۰۰ جانباز و معلول در خراسان رضوی به شکل سازماندهی‌شده‌ مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.