مهره محبوب قلعه‌نویی گل می‌سازد
مهره محبوب قلعه‌نویی گل می‌سازد
ستاره ایرانی برنتفورد مهره بدون جانشین برای امیر قلعه‌نویی است.

حاشیه ورزش:

تیم ملی ایران در پنج دیدار ابتدایی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی نتوانست از سامان قدوس بهره ببرد، اما پس از تورنمنت کافا و در 17 بازی پیاپی، این بازیکن همواره فرصت حضور در زمین را به دست آورده و غیر از جدال تدارکاتی مقابل اردن، در تمام مسابقات از این ستاره خط میانی بهره برده که فردا هم احتمالا این بازیکن را برابر ازبکستان در اختیار دارد.

سامان قدوس که تجربه چهار سال حضور در فوتبال انگلیس را دارد، می‌توان گفت محبوب‌ترین بازیکن قلعه‌نویی است و حتی در مسابقات کم‌اهمیت نیز روی او حساب ویژه‌ای باز کرده و این بازیکن هم همیشه با آمادگی کامل در بازی‌ها و تمرینات حاضر شده که دیروز هم در ورزشگاه آزادی این موضوع قابل مشاهده بود.

2041992

قدوس که دوران حضورش در برنتفورد و احتمالا لیگ برتر انگلیس به پایان رسیده، بدون توجه به مباحث نقل و انتقالاتی خود، با انگیزه زیادی مشغول تمرین همراه تیم ملی است تا بهترین شرایط را برای مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان داشته باشد.

سامان که در دیدار گذشته تیم ملی ایران با هنگ‌کنگ حضور 78 دقیقه‌ای در زمین داشت و روی یک گل هم با پاس بلند و زیبای خود موثر بود، امیدوار به درخشش دوباره برابر ازبکستان است؛ حریفی که در دیدار رفت موفق به ثبت پاس گل مقابل آن شد.

  • منبع خبر : ورزش سه