کومان: بدون مسی هم تمام جام‌ها را می‌خواهیم
کومان: بدون مسی هم تمام جام‌ها را می‌خواهیم
سرمربی بارسلونا معتقد است که بارسلونا دیگر نباید تمرکزش را روی جدایی لیونل مسی بگذارد.

به گزارش “حاشیه ورزش”، بارسلونا یکشنبه شب اولین بازی خود در لالیگای 22-2021 را برابر سوسیداد برگزار خواهد کرد. با جدایی لیونل مسی و پیوستن او به پی اس جی، حالا دورانی جدید در بارسا شروع خواهد شد و این تیم پس از 17 سال دیگر نمی تواند از نبوغ فوق ستاره آرژانتینی استفاده کند.

بدون شک کار رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا سخت خواهد بود. او در مصاحبه با “ESPN” و در مورد جدایی مسی گفت:« باید متوجه بود که همیشه و برای هر بازیکنی یک پایان وجود دارد. باید تمرکزمان را روی فصل جدید بگذاریم و کتاب لیونل مسی را ببنیدم. بازیکنانی جدید داریم و باید رو به جلو حرکت کنیم و زمان هم برای این کار داریم. در حال کار و تلاش برای ساختن آینده بارسا هستیم و الان واقعا مهمتر از هر چیزی، تمرکز روی این قضیه است و نه جدایی مسی.»

 

کومان ادامه داد:« البته که رفتن مسی اتفاق تلخ و سختی بود چون در مورد بازیکنی معمولی حرف نمی زنیم. او برای سال ها بهترین بازیکن دنیا بوده و همه از جدایی اش ناراحت و ناامید شدیم. افسوس که دیگر برای ما بازی نخواهد کرد ولی باید سریع شرایط را تغییر دهیم و افسرده ماندن دردی را دوا نمی کند. مسی برای بارسا معنا و اهمیت ویژه ای داشت ولی او دیگر با ما نیست و باید رو به جلو حرکت کرد.»

 

دشواری های بارسا بدون مسی:« البته که در گلزنی بدون مسی مشکل خواهیم داشت. مسی فصل گذشته برای ما 30 گل در لالیگا زد و حالا این وظیفه روی دوش دیگر مهاجمان است و باید بیشتر تلاش کنند. باید الان بیشتر تیمی کار کنیم و خوشحالم که آنسو فاتی، فیلیپ کوتینیو از مصدومیت برگشته اند. سخت تلاش می کنیم تا غیبت مسی را کمتر حس کنیم. اهداف ما تغییر نکرده و همچنان تمام جام ها را می خواهیم.»