گرایلی سکاندار 4ساله هیات شنای خراسان رضوی شد
گرایلی سکاندار 4ساله هیات شنای خراسان رضوی شد
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی، گرایلی با کسب 29 رای سکاندار 4ساله این هیات شد.

به گزارش خبرنگار حاشیه ورزش خروشی- مجمع انتخاباتی هیات شنا و شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار و درنهایت حسین گرایلی به ریاست هیات برگزیده شد.
محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا و شیرجه و واترپلو، علی علی آبادی، نایب رییس، علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مجید نصرالله زاده سرپرست معاونت ورزشی خراسان رضوی در این جلسه حضور داشتند.
در این مجمع انتخاباتی 5 کاندیدا حضور داشتند که در ابتدای جلسه کاظم طالبی و مجید کمیلی انصراف خود را اعلام کردند تا رقابت بین مهدی خبیری، احمد کیفی، حسین گرایی برگزار شود.
در این مجمع انتخاباتی که با یک غایب برگزار شد، 29 رای حسین گرایلی و یک رای مهدی خیبری کسب کردند. همچنین زهرا موسوی با ۲۹ رای به عنوان نایب رییس، مجید کمیلی با ۲۷ رای به عنوان خزانه‌دار، مجید مشتاق عشق با ۲۸ رای به‌عنوان کارشناس خبره و سعید اصغرزاده گلزار و سیده وجیهه رحمتی به ترتیب با ۲۷ و ۲۸ رای به عنوان اعضای هیات رییسه هیات شنا و شیرجه و واترپلو انتخاب شدند.
محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درحاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات شنای استان از برگزاری مسابقات بین‌المللی شنا به میزبانی مشهد خبر داد و گفت: انتظار داریم در رشته‌های شیرجه و واترپلوی استان هم پیشرفت خوبی را ببینیم و از جناب گرایلی هم خواستیم تا اولویت برنامه‌هایش را بر همین اساس بگذارد.
وی در ادامه افزود: هیچ کجای کشور دو استخر ۵۰ متری در کنار هم نداریم، اما در مشهد این مکان راداریم و فضای اقامت و استراحت مناسبی را هم در کنار این دو استخر داریم که در کشور بی‌نظیر است. تمام تلاشمان را در فدراسیون به کار می‌بریم تا در آینده نزدیک یک دوره مسابقه ملی یا بین‌المللی را در مشهد برگزار کنیم.
حسین گرایلی بعد از کسب کرسی هیات شنای خراسان رضوی از وعده راه‌اندازی لیگ شنای بانوان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته به‌زودی لیگ شنای بانوان خراسان
رضوی را راه‌اندازی می‌کنیم.
وی افزود: از همه عزیزانی که به من اعتماد کردند و سکان هدایت این کشتی را برای سال‌های آینده به من دادند تشکر می‌کنم. وی عنوان کرد: با توجه به سابقه فعالیتی که به‌عنوان دبیر هیات داشتم به‌خوبی با زیر و بم کار آشنا هستم. برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و در تلاشیم تا نقاط ضعف گذشته را به‌صورت کامل برطرف کنیم و نقاط قوتمان را هم تا حد امکان تقویت کنیم.
گرایلی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آینده این هیات گفت: در بحث ورزش بانوان قطعا با شیب صعودی حرکت می‌کنیم. پیش‌تر هم قول داده بودم که لیگ شنای بانوان را راه‌اندازی کنیم و امیدوارم سازوکار آن را هرچه سریع‌تر آماده و اجرایی کنیم.
وی در ادامه افزود: در واترپلو و شیرجه هم برنامه‌های خاصی داریم. به‌طور مثال در واترپلو در لیگ یک قطعا حداقل یک نماینده خواهیم داشت و برای شیرجه هم برنامه‌های مشترک خوبی را با هیات ژیمناستیک برگزار کرده‌ایم و امیدواریم در آینده برنامه‌های کامل‌تر و بهتری را اجرایی کنیم.

 

 

 

 

  • نویسنده : مجید خروشی