آرنولد در مسیر کاپیتانی
آرنولد در مسیر کاپیتانی
مدافع لیورپول عنوان کرد قصد ترک این باشگاه را ندارد و به‌زودی قراردادش را با آنفیلدی‌ها تمدید خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

قرارداد ترنت آلکساندر آرنولد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی این بازیکن شنیده شده است. مدافع انگلیسی خیال هواداران تیمش را راحت کرد و از تمدید قراردادش در آینده نزدیک خبر داد.

مدافع بی‌حاشیه لیورپول درباره ماندنش در این تیم گفت: ۲۰ سال است که در این باشگاه هستم (از پنج‌سالگی) و چهار یا پنج بار قراردادم را تمدید کردم و هیچ‌وقت اخبار تمدید قراردادم علنی نشد. دفعه بعد هم همینطور خواهد بود. تمام تمرکزم روی این فصل است تا بتوانم به تیم کمک کنم. همیشه گفته‌ام که می‌خواهم کاپیتان تیم باشم. این هدف و وظیفه من است.

آرنولد در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: مهم‌ترین چیز در باشگاه لیورپول کسب قهرمانی است. می‌خواهم برنده شوم و این فصل با لیورپول چند جام را بالای سر ببرم. فصل گذشته به قهرمانی نزدیک بودیم، حتی در مقطعی مدعی کسب چهارگانه (قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، اتحادیه و لیگ اروپا) هم بودیم. در این فصل شرایط خوبی داریم. بله فصل تازه شروع شده است و ما باید ثبات داشته باشیم و حریفان زیادی را شکست بدهیم. سخت خواهد بود ولی ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است جام‌ها را به دست آوریم.

ترنت الکساندر آرنولد محصول جوانان لیورپول است. قرارداد این بازیکن ۲۵ ساله انگلیسی با این باشگاه تا پایان ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد و به‌زودی تمدید می‌شود.

این مدافع در شش بازی برای لیورپول در تمامی رقابت‌ها در فصل جاری دو پاس گل داده است.

لیورپول در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

  • منبع خبر : ایسنا