آغاز تحقیق: شکایت امباپه از پی‌اس‌جی به جریان افتاد
آغاز تحقیق: شکایت امباپه از پی‌اس‌جی به جریان افتاد
جلسه رسیدگی به شکایت کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به دلیل عدم پرداخت بدهی به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش

امباپه پس از مدت‌ها کشمکش و گمانه‌زنی بالاخره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و با پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد تا به رویای قدیمی‌اش که پوشیدن پیراهن این تیم بود واقعیت ببخشد.

این ستاره فرانسوی در چند ماه آخر حضورش در پاریس درگیری‎‌های بسیاری با مدیران این باشگاه داشت که در تلاش بودند او را وادار به تمدید قرارداد حداقل برای یک فصل دیگر کنند اما در انجام این کار موفق نبودند و همین باعث شد که او با دلخوری و ناراحتی پارک دو پرنس را ترک کند.

اما چند روز قبل بود که رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که این بازیکن شکایتی را به دلیل عدم دریافت نزدیک به ۵۵ میلیون یورو از بدهی‌اش از پاری سن ژرمن تقدیم اتحادیه بازیکنان و همچنین یوفا کرده است و این احتمال وجود دارد که پی اس جی به دلیل این شکایت حتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا منع شود.

حالا روزنامه اکیپ خبر داده است که جلسه رسیدگی به این شکایت قرار است به زودی برگزار شود و تحقیقات در این‌باره به صورت رسمی آغاز شده است. مدارک بسیاری از سوی دو طرف ارائه شده و البته قرار است که نمایندگان امباپه و پاری سن ژرمن هم برای ادای توضیحات احضار شوند تا همه جوانب قضیه روشن و بهترین تصمیم در این پرونده گرفته شود و باید به زودی منتظر جنجال جدیدی بین امباپه و پی اس جی باشیم.

  • منبع خبر : خبر ورزشی