آنفیلد یار دوازدهم لیورپول مقابل چلسی
آنفیلد یار دوازدهم لیورپول مقابل چلسی
جیمی کاراگر گفت:‌ چلسی خوب ظاهر شد. به نظرم هواداران در آنفیلد تاثیر زیادی در این نتیجه داشتند.

به گزارش حاشیه ورزش

در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر انگلیس لیورپول یکشنبه‌شب در خانه به دیدار چلسی رفت و برابر آبی‌های لندن دو بر یک به برتری رسید. لیورپول در نیمه اول با ضربه پنالتی محمد صلاح پیش افتاد اما چلسی در اوایل نیمه دوم با شایستگی به گل تساوی رسید. نیکلاس جکسون بازی را به تساوی کشاند. با این حال، کرتیس جونز تنها سه دقیقه بعد از گل‌ آبی‌ها بار دیگر لیورپول را پیش انداخت.

گری نویل در واکنش به اتفاقات این دیدار گفت: هر دو مربی در این فصل وارد لیگ برتر شده‌اند اما آرنه اسلوت تیمش را آماده‌تر کرده و بهتر از چلسی ظاهر شده است. هواداران چلسی معتقدند تیمشان امروز خوب عمل کرده و حقیقت این است که آنها درست فکر می‌کنند. من تحت تاثیر بازی خوب چلسی قرار گرفتم و با اینکه شکست خوردند به نظرم آینده خوبی دارند. فکر کنم انزو مارسکا (سرمربی چلسی) با من موافق باشد که از نظر تجربه و مدیریت بازی، لیورپول بهتر عمل کرد و با شایستگی پیروز شد.

لیورپول با وجود پیروزی دیرهنگام منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. چلسی نیز در همان رتبه ششم باقی ماند و فرصت صعود به رده چهارم را از دست داد.

جیمی کاراگر، بازیکن سابق لیورپول، نیز در پایان بازی گفت: بازی درخشانی را از هر دو تیم شاهد بودیم و چلسی خوب ظاهر شد. به نظرم هواداران در آنفیلد تاثیر زیادی در این نتیجه داشتند. ما قبلا در مورد جو آنفیلد و تاثیرش روی بازی‌های لیورپول صحبت کردیم و به نظرم این یکی از همان بازی‌هایی بود که جو ورزشگاه خیلی به سود لیورپول بود.

لیورپول چهارشنبه ۲ آبان باید در لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیگ برود و در ادامه در دیداری حساس در لیگ جزیره در زمین آرسنال به میدان خواهد رفت که این هفته برابر بورنموث شکست خورد و نیاز مبرمی به برد دارد.

صلاح نهمین گلزن برتر تاریخ لیگ جزیره

محمد صلاح در بازی یکشنبه‌شب صدوشصت‌ودومین گلش را در لیگ برتر به ثمر رساند. این گل باعث شد گلزن مصری در رده نهم جدول برترین گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار گیرد.

اسلوت: این سخت‌ترین بازی فصل‌مان بود

سرمربی هلندی و موفق لیورپول پس از بازی گفت: بسیاری از بازی‌های قبلی سخت بودند اما این بازی احتمالاً سخت‌ترین بازی ما در این فصل بود. برای پیروزی مقابل چلسی سخت جنگیدیم. تیم‌های خوب زیادی در لیگ برتر وجود دارند. بنابراین اگر می‌خواهید برنده شوید باید در هر بازی بجنگید و ما این موضوع را به‌خوبی نشان دادیم. خصوصا وقتی بازی یک بر یک شد.

  • منبع خبر : ایسنا