ادعای برونو فرناندز
ادعای برونو فرناندز
برونو فرناندز، ستاره تیم ملی پرتغال، می‌گوید از اشتباهاتش در دیدار برابر چک ناراحت نیست.

حاشیه ورزش: تیم ملی پرتغال شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی جمهوری چک به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد تا سه امتیاز مهم را در اولین گام به دست آورده باشد.

فرناندز در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۹۰ دقیقه برای پرتغال بازی کرد اما نتوانست گلی را برای آنها به ثمر برساند یا پاس گلی را ارسال کند و اشتباهاتی که در طول این دیدار داشت باعث شد که بسیاری از هواداران پرتغال انتقادهایی را از او مطرح کنند.

2045280

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما اشتباهات زیادی در نیمه اول داشتیم، خصوصا من. ریسک کردن دو جنبه متفاوت دارد. من از این موضوع آگاه هستم. هافبک‌ها چاره دیگری ندارند جز این که بیشتر ریسک کنند. اما من در عین حال توپ را پاس هم می‎دهم. بازیکنان مقابل من کیفیت زیادی برای گلزنی دارند.

بنابراین این موضوع چیزی نیست من را ناراحت یا نگران کند چون اشتباه هم بخشی از فوتبال است. من در تیمی هستم که همه من را رو به جلو هل می‌دهند چون می‌دانند که این یکی از ویژگی‌های من است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.»
  • منبع خبر : ورزش سه