از حریفان عذر می‌خواهم جنگ بود
از حریفان عذر می‌خواهم جنگ بود
با وجود اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی حول آینده جواد نکونام روی نیمکت سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، اما او با انتشار یک پست اینستاگرامی، از انگیزه بالایش برای شروع یک فصل قدرتمند خبر داد.

حاشیه ورزش:

استقلال تا آخرین هفته‌های لیگ برتر، مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بود. اما اتفاقات عجیب و غیرقابل پیش بینی که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر رخ داد، تمام معادلات را به هم ریخت و آبی‌ها بر اثر یک غفلت و البته بدشانسی، صدر و در نهایت نیز قهرمانی را از دست دادند.

جواد نکونام که برخلاف پیش بینی‌های اولیه توانست تا هفته پایانی لیگ تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد و حتی تا دقیقه 87 دیدارهای روز آخر نیز جام را در دسترس خود می‌دید، با وجود کسب 67 امتیاز، نتوانست قهرمانی لیگ را از آن خود کند و در نشست خبری پس از بازی نیز از انگیزه‌هایش برای ساخت یک تیم قدرتمند برای فصل بعد خبر داده بود.

با این حال و در روزهای اخیر، شایعاتی درباره آینده نیمکت استقلال نیز به گوش می‌رسید که حالا جواد نکونام با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به تمامی این شایعات پایان داده و از انگیزه‌اش برای آغاز فصل بعد سخن گفته است تا مشخص شود او روی قولش به هواداران برای ساخت یک تیم قدرتمند مانده است.

متن منتشره در صفحه سرمربی استقلال به این شرح است:

به نام خدا
تصمیم گرفتم چند روز بعد از اتمام لیگ و در حالی که همه آرام‌تر هستیم با شما استقلالی‌های عزیز صحبت کنم.

* از دست دادن قهرمانی سخت بود
بدون شک از دست دادن قهرمانی در روز آخر برای ما و هواداران سخت بود اما در مقابل خوشحالیم که تا لحظه آخر تلاش خود را کردیم و به همه نشان دادیم برای پیراهن استقلال فراتر از توان‌مان می‌جنگیم.

* باید بدون وقفه برای فصل جدید کارمان را شروع کنیم
همان شب به این نتیجه رسیدیم باید بدون وقفه و خیلی زود کارمان را برای فصل جدید آغاز کنیم. هر چند خیلی از هواداران فهیم و پیشکسوتان عزیز بعد از اتفاق هفته آخر به تمجید از تلاش و کوشش تیم پرداختند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند اما شرمنده تک تک آنها شدیم چون دوست داشتیم قهرمانی را در این فصل سخت تقدیم‌شان کنیم.

* منتظر بازگشت و جنگیدن برای شما هستیم
امروز هم با تمام قدرت یک هدف مشترک در استقلال داریم و بی‌صبرانه منتظر بازگشت و جنگیدن برای شما و باشگاه پرافتخار و بزرگ‌مان هستیم.

* بازیکنانم شایسته احترام و تعریف هستند
در این لحظه می‌خواهم از تک تک بازیکنانم تقدیر کنم که خستگی ناپذیر بودند و دیوانه‌وار جنگیدند. آنها شایسته احترام و تعریف هستند. همچنین از مالکان جدید، تمام کارکنان و عوامل باشگاه، تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان، رسانه، پزشکان، ماساژورها، عوامل تدارکات و پشتیبانی و هرکس که در این فصل سخت کنارمان بود، تشکر و قدردانی کنم.

* هواداران به من درس عشق و معرفت دادند
در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال نیز به من درس عشق و معرفت دادند. در سخت‌ترین روزها که ناامید بودیم و تصور می‌کردیم در گرداب مشکلات غرق شویم، بدون هیچ چشمداشتی، مثل کوه پشت ما بودند و تیم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند.

* لحظات سخت از ما آدم‌های قوی می‌سازد
بدون شک هر لحظه سختی که در این فصل کنار هم داشتیم، از ما آدم‌های قوی‌تر و حرفه‌ای‌تری ساخت تا برای آینده متحدتر و یکدل‌تر، آماده رقابتی جدید شویم.

* سخت‌گیری‌هایم از سر دلسوزی بود
در پایان دوست دارم از بازیکنانم دلجویی کنم اگر سخت گرفتم و شاید تندی کردم. فقط و فقط از سر دلسوزی و کمک به تیم بود. همچنین اگر رفتاری کردم که باعث دلخوری حریفان شد عذر می‌خواهم و امیدوارم درک کنند ضمن رفاقت، در زمین رقیب هستیم و بر حسب وظیفه، برای تیم‌ و باشگاه‌مان می‌جنگیم.

به امید روزهایی خوب برای استقلال و شما هواداران بی‌نظیر

2025931
  • منبع خبر : ورزش سه