استاندار خراسان رضوی : قهرمانان ، روسای هیات ورزشی شوند
استاندار خراسان رضوی : قهرمانان ، روسای هیات ورزشی شوند
نخستین نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان ورزش و رسانه های ورزشی با استاندار خراسان رضوی با همت مهندس امیرحسین آیت اللهی دیروز برگزار شد.

به گزارش حاشیه ورزش

مجید خروشی-

دکتر غلامحسین مظفری در این نشست صمیمی به چشم‌انداز ورزش استان اشاره و از پیشکسوتان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند ورزش یاد کرد و خواستار تشکیل سازمان و نهادی با ‌عنوان اتاق فکر پیشکسوتان ورزش شد.

مظفری اظهار داشت: امیدواریم این جلسات با حضور نخبگان جوان ورزش و همچنین خانواده مرحومین ورزشکارانی که برای اعتلای ورزش استان تلاش کردند و  امروز در جمع ما نیستند تداوم یابد.

وی درباره انتخاب مدیران ورزش استان گفت: مدیران ارشد،میانی و روسای هیات ها باید از جمع قهرمانان و دلسوزان ورزش انتخاب شود.

مظفری تصریح کرد: ایجاد محیطی بانشاط و امیدبخش برای جوانانی که سرخورده و ناامید هستند وظیفه متولیان ورزش است که در این راستا با همفکری و همدلی همه موظف هستند در هر جایگاهی که قرار دارند برای این امر مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود شرکت های صنعتی در خراسان رضوی گفت: مصمم هستیم از سرمایه های صنعت در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برای استان استفاده کنیم.

در این نشست،  پیشکسوتان بر این نکته تاکید کردندکه حال ورزش خراسان رضوی خوب نیست .

آنان با اشاره به کمبودها و نارسایی‌های ورزش استان تاکید کردند: بزرگ‌ترین مشکل ورزش ،نبود برنامه‌ریزی و نداشتن شورای ورزش علیرغم داشتن نیروهای فعال و تحصیل‌کرده است.

پیشکسوتان این نشست هم‌اندیشی را به فال نیک گرفتند و اظهار داشتند: ورزش استان نیاز به شایستگی و شایسته‌سالاری دارد که امیدواریم در این راستا گام‌های مثبتی برداشته شود.

آیت اللهی، پیشکسوت و قهرمان ورزش ایران و رییس پیشین فدراسیون شنا  در این نشست صمیمانه با تقدیر از حضور شرکت کنندگان، متذکر شد که این جلسات برای ارتقای ورزش خراسان رضوی  به صورت ماهیانه تداوم خواهد داشت و نتایج آن به استاندار ارجاع می شود.

در پایان این نشست دکتر مظفری، استاندار خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر از پیشکسوتان ورزش استان تقدیر به عمل آورد.