استقلال در بخش CCU؛ کار از تنفس مصنوعی هم گذشت!
استقلال در بخش CCU؛ کار از تنفس مصنوعی هم گذشت!
تغییرات مدیریتی در دو نهاد مهم و تأثیرگذار، نگرانی‌ها پیرامون اوضاع بحرانی روزهای گذشته باشگاه استقلال را بیش از پیش کرد.

به گزارش حاشیه ورزش این روزها اوضاع و احوال استقلال به هیچ‌وجه خوب نیست و می‌توان این تیم پرطرفدار پایتخت را شبیه به بیماری در وضعیت نامطلوب توصیف کرد. اتفاقات ماه‌های اخیر در باشگاه استقلال یکی بعد از دیگری حال و احوال این مجموعه پرطرفدار فوتبالی را بد و بدتر کرد تا جایی که امروز می‌توان به راحتی از واژه «وخیم» برای اوضاع و احوال این مجموعه ورزشی استفاده کرد.

نگاهی سطحی به اتفاقات عجیب و غریب ماه‌های گذشته، از زمانی که استقلال وارد چالش پرداخت بدهی‌اش به استراماچونی، پادوانی و موسوی شد این واقعیت را به طرفدار استقلال می‌فهماند که تیم محبوبش بی‌دلیل از آسیا حذف نشد؛ بی‌دلیل در دو بازی رودررو مقابل پرسپولیس آن‌هم در کمتر از ۴۰ روز شکست نخورد!

غم‌انگیزترین روزهای استقلال پس از گذشت یک سال از برگزاری جشن قهرمانی این تیم (خرداد ۱۴۰۱) همچنان ادامه دارد و البته این برای یکی از قطب‌های فوتبال باشگاهی که همواره تامین‌کننده تیم ملی فوتبال کشورمان بوده به هیچ‌وجه خوب نیست؛ قطبی که به نظر می‌رسد در حال آب شدن است!

مروری گذرا بر اظهارات کارشناسان و پیشکسوتان استقلالی این واقعیت را عیان می‌کند که آینده خبر از اتفاقات خوبی ندارد، مگر این‌که معجزه‌ای برای این تیم و هوادارانش رخ بدهد. در ادامه اتفاقات اخیر را مرور خواهیم کرد تا دلیل قرار گرفتن وضعیت استقلال در چنین شرایطی را بیش از پیش لمس کنیم.

انتخاب نکونام
طرفداران استقلال تا پیش از روز سی‌ویکم خرداد که مراسم معارفه نکونام برگزار شد دائم در تب و تاب نیامدن ربیعی و ساکت الهامی به تیمشان بودند اما شادی حضور نکونام در راس کادر فنی استقلال چندان پایدار نبود. هرچند که این مربی هم با اما و اگرهای زیاد، و وساطت این و آن مجوز هدایت استقلال را گرفت.

جنجال بزرگ در کمپ!
هنوز هواداران استقلال طعم شیرین حضور مربی دلخواه‌شان در راس کادر فنی را نچشیده بودند که درگیری اراذل و اوباش روی سکوهای کمپ ناصر حجازی کام میلیون‌ها استقلالی را تلخ کرد. اتفاقات ناگواری که ظرف ۲۴ ساعت نظر روزنامه‌های سیاسی را هم به خود جلب کرد تا روی جلدشان به ماجرای حضور «هانی کُرده» و دارودسته‌اش در استقلال بپردازند.

تنفس مصنوعی با مهرداد و آرمین!
شاید یکی از معدود اتفاقات مثبت برای طرفداران استقلال قرارداد بستن با مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان بود. نهم و یازدهم تیرماه روز عقد قرارداد این دو نفر و گرفتن عکس یادگاری با پیراهن استقلال بود. آن‌روزها طرفداران آبی‌دوست دلشان را خوش کرده بودند که استقلال پس از مدتی ناکامی دوباره به روزهای اوج در فصل نقل و انتقالات برمی‌گردد! هرچند که در همان ایام تراکتور، سپاهان و پرسپولیس به سرعت مشغول یارگیری بودند.

منبع : خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی