اصلی‌ترین دلیل نتیجه‌ نگرفتن تراکتور، قرعه سخت‌ بود
اصلی‌ترین دلیل نتیجه‌ نگرفتن تراکتور، قرعه سخت‌ بود
مهاجم تراکتور، اصلی‌ترین دلیل نتیجه‌ نگرفتن این تیم در ابتدای فصل را تشریح کرد.

به گزارش حاشیه ورزش  اظهار کرد: بابت پیروزی مقابل مس‌رفسنجان و به ارمغان آمدن اولین سه امتیاز فصل‌ تیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی افزود: بازی به بازی بهتر می‌شویم، از لحاظ مالکیت توپ در دو بازی اخیر از حریفان‌مان برتر بودیم و مس رفسنجان نتوانست موقعیت چندان جدی بر روی دروازه‌مان ایجاد کند.

وی در رابطه با عصبانیت هواداران تراکتور در دیدار اخیر این تیم و شعار علیه بازیکنان گفت: هواداران اصلی تراکتور بسیار فهیم هستند، آن‌ها همواره پشت تیم بوده‌اند و از تراکتور حمایت کردند.

هاشم‌نژاد در خصوص عدم نتیجه‌گیری تراکتور در ابتدای فصل عنوان کرد: به نظرم قرعه سخت‌مان در لیگ‌برتر باعث شد تا بازی‌های دو هفته ابتدایی لیگ را واگذار کنیم، بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه شده‌اند و ما مقابل دو تیم باثبات و قدرتمند قرار گرفتیم و مطمئنم اگر در اواسط فصل با سپاهان پرسپولیس بازی می‌کردیم شرایط متفاوت بود.

مهاجم ملی‌پوش تراکتور در رابطه با حضور تیم‌ملی امید در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار بعد از بازی با استقلال خوزستان به اردوی تیم‌ملی ملحق شوم و امیدوارم بتوانیم تیم‌ملی امید ایران را پس از سال‌ها به المپیک برسانیم.

منبع :ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا