امیر اسکندری نه رمال است نه جادوگر!
امیر اسکندری نه رمال است نه جادوگر!
این روزها بحث جادو جنبل در فوتبال ایران دوباره روی بورس افتاده است. درواقع شایعه شده که فدراسیون فوتبال با یک نفر که علم این کار را دارد در ارتباط است.

به گزارش حاشیه ورزش ، حتی بارها در این باره از شهاب‌الدین عزیزی خادم سوال کرده‌اند که نمونه‌اش دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر بود، آنجا که او گفت:«قدم و دعای هر کسی برای ما موثر باشد از او کمک می‌گیریم.» به بهانه ورق خوردن تاریخ گفت‌و‌گویی انجام دادیم با منوچهر صالحی مدیرعامل سابق باشگاه سایپا که در زمان خودش هم از این شایعات زیاد شنیده می‌شد.

سال‌ها قبل و زمانی که شما مدیرعامل سایپا بودید شایعات زیادی درباره استفاده از رمال و جادوگر در تیم شما شنیده می‌شد.حالا انگار تاریخ دوباره ورق خورده است و این بار این شایعات درباره عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.
آقای عزیزی خادم از دوستان خوب من هستند و بنده اصلا تمایلی ندارم در این باره حرف بزنم.

اما یادم هست که شما یک بار مفصل در این باره حرف زده بودید.
ببینید؛ من یک سوال بپرسم. مگر این اتفاق دارد به فوتبال ما ضرر می‌زند؟ یک نفر از ابزار و تکنولوژی خاصی که دارد استفاده می‌کند و مردم را خوشحال می‌کند. کجای این کار ایراد دارد؟

یعنی شما وجود چنین شخصی را تایید می‌کنید؟
در مملکت ما یک سری خرده اطلاعات دارند. ما مدام داریم با همین خرده اطلاعات بازی می‌کنیم. من نمی‌دانم جادوگر و رمال چیست و نمی‌خواهم وارد این قضیه شوم اما یک نکته ، مگر ما مسلمانان ماه مبارک رمضان را نداریم؟ مگر در این ماه مبارک برای یکدیگر دعا نمی‌کنیم؟

اما در خیلی از رسانه‌ها از شخصی به نام امیر اسکندری نام می‌برند که شایعه شده ارتباط زیادی با جادو و جنبل دارد.
ایشان را بارها و بارها دیده‌ام.ایشان نه جادوگر است نه رمال.ایشان نیرویی دارد که خیلی‌ها مثل من و شما نداریم. یک سری از آدم‌ها نظر‌کرده هستند. ممکن است مادربزرگ شما دعا کند و این دعا مستحاب شود اما دعای شما نه. اینها نظر‌کرده هستند. به نظر من یک نفر مثل امیر اسکندری ادبیاتی دارد که بهتر با خدا حرف می‌زند.از قول من بنویسید که صالحی گفت:«او بهتر با خدایش حرف می‌زند.»