انگاپت: هر کس من را می‌خواهد باید هزینه کند
انگاپت: هر کس من را می‌خواهد باید هزینه کند
اروین انگاپت مصاحبه جالبی بعد از بازی امروز برابر شهداب انجام داد.

به گزارش حاشیه ورزش

اروین انگاپت دریافت‌کننده قدرتی جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی بعد از شکست این تیم مقابل شهداب یزد گفت: “خاطرات خوبی از ایران و تهران دارم و از اینکه مجدد به همراه تیم اندونزی به ایران سفر کردم، خوشحالم. جو فوق العاده‌ای در ورزشگاه حاکم بود و طبیعی است بعد از خستگی سفر بازی سختی داشته باشیم اما امیدوارم در این مسابقات بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم. هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم بهترین خودم را می‌گذارم. بدون شک در بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم و هدف ما قطعا مدال است.

قبل از اینکه به المپیک بروم هم پیشنهاداتی داشتم اما طبیعی است که با دو مدال المپیک در کارنامه کاری همه به بازیکنی مثل من نیاز داشته باشند، البته باید برای حضور من در تیم خود هزینه کنند، هنوز پیشنهادی که مدنظرم باشد، نداشتم و تصمیم قطعی در این مورد نگرفتم.

ژان پاتری، قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نیز گفت: “هرچند نتیجه این بازی را از دست دادیم اما نکات مثبتی برای ما داشت. به بازی‌های آینده امیدوار شدم و قطعا تیم ما در مسابقات آینده بهتر عمل خواهد کرد. برای من نیز انگیزه‌ای شد تا در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. اروین انگاپت و من تازه المپیک را تمام کردیم و بعد از المپیک تمرین نداشتیم و سخت است که بخواهیم دوباره به بازی‌ها برگردیم.

تماشاگران و هواداران جو خیلی خوبی را در ورزشگاه حاکم کرده بودند و برای یک بازیکن خیلی خوشایند است که در چنین جوی بازی کند و من نیز از این جو خیلی لذت بردم. خیلی دوست دارم در چنین جوی و در تیم‌های ایرانی بازی کنم. قطعا این فضا در ورزشگاه‌های دیگر ایران نیز حاکم است اما من اکنون در ترکیه هستم و کسی از آینده خبر ندارد.”

  • منبع خبر : گزارش 3