بنگر: اورونوف گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس است!
بنگر: اورونوف گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس است!
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است که هافبک ازبکستانی این تیم توانایی‌هایی بالاتر از فوتبال آسیا دارد و این باشگاه باید برنامه درآمدزایی و موفقیت خود را روی او قرار دهد

به گزارش “حاشیه ورزش“، نمایش اوستون اورونوف در دومین فصل حضورش در پرسپولیس بار دیگر مورد توجه اهالی فوتبال و خصوصا هواداران این تیم قرار گرفته است. هافبک جوان ازبکستانی پرسپولیس که با قدرت پا به توپ خود و سرعتی که در بخش تهاجمی دارد، نگاه‌ها را کاملا به سمت خود جلب کرده و در بازی برابر الاهلی عربستان نیز با اختلاف می‌توان او را برترین بازیکن زمین نامید.

محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس، با اشاره به شکست این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: شاید اولین بار باشد که کسی از شکست پرسپولیس ناراحت نبود. نمایش این تیم برابر الاهلی عربستان با آن ستاره‌هایش و البته در زمین حریف به شکلی بود که می‌توان گفت اگر این روند ادامه داشته باشد، آنها قادر خواهند بود اتفاقات بزرگی را در ادامه مسیر رقم بزنند. قطعا اگر از فرصت‌ها استفاده بهتری می‌شد نتیجه متفاوتی در عربستان رقم می‌خورد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با تمجید از خط دفاعی پرسپولیس گفت: نگاهی به عملکرد آماری فاز تهاجمی الاهلی که به آن می‌نازیدند در این بازی نشان می‌دهد که خط دفاعی پرسپولیس یک شب فوق العاده را به نام خود کرده است. الاهلی قطعا یکی از بهترین خطوط تهاجمی آسیا را در اختیار دارد. اما خط دفاعی پرسپولیس شاید در تک موقعیت‌هایی که در ضدحملات برای حریف شکل گرفت و البته با واکنش‌های مناسبی نیز همراه شد، نمایش خوبی را به جا گذاشتند. حسین کنعانی‌زادگان اکنون به بالاترین بلوغ فنی خود رسیده و روی صحنه پنالتی هم قطعا علی‌رغم استفاده از VAR به نظرم داور اشتباه کرد.

  • منبع خبر : ورزش سه