آقای پاس لیگ یک: فقط لیگ برتر بازی می کنم!
آقای پاس لیگ یک: فقط لیگ برتر بازی می کنم!
بهترین پاسور این فصل لیگ دسته اول قصد ندارد دیگر از لیگ برتر پایین تر بازی کند!

 به گزارش  حاشیه ورزش ، چادرملو اردکان موفق شد به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند . رضا محمود آبادی بازیکن سیرجانی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد به خبرنگار ما گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد که ما مدعی صعود باشیم و بخواهیم برای لیگ برتر بجنگیم و با توجه به این که سال دوم‌ تاسیس تیم بود و تیم های مطرح زیادی در لیگ یک حضور داشتند کسی برای چادرملو شانسی قائل نبود، اما با همه این تفاسیر مجموعه ما به خودمان ایمان داشتیم و برای صعود از همان ابتدا هم قسم شدیم و جنگیدیم. همه ی مجموعه  پشت‌‌ هم بودیم و خداراشکر با یک دلی توانستیم صعود کنیم.

او در مورد عملکرد خودش ادامه داد:خداراشکر در اختیار تیم بودم و امسال توانستم ۱۱ پاس گل بدهم و ۷ گل هم بزنم که خدا را شکر بعد از گل‌گهر که توانسته بودیم به لیگ برتر صعود کنیم دومین تجربه‌ی مشابه ام با چادرملو رقم خورد. اما به هرحال فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و من چند سال با گل‌گهر و ذوب آهن در لیگ برتر بازی کرده بودم و بعد متاسفانه یکی دو فصل از سطح اول دور بودم که به این مسئله با دید یک چالش نگاه می کنم و  مطمئنم بهتر از قبل به لیگ برتر برمی‌گردم و این بار ببشتر قدر این موقعیت را می دانم.

این بازیکن در مورد اینکه گفته می شود تیمشان بسیار متمول است توضیح داد: تیم ما از لحاظ امکانات و بودجه در حد تیم های معمولی لیگ یک بود و البته خدا را شکر مدیران تمام تلاش خود را برای سربلندی تیم انجام دادند و حامی ما بودند. امیدوارم در فصل آتی کم و کاستی ها برطرف شوند و امکانات بیشتری برای فصل بعد فراهم کنند تا تیم خوب چادرملو روزهای خوبی را در لیگ برتر رقم بزند.

محمودآبادی در پایان افزود: خدا را شکر  تیم چادرملو توانست شور و امید را در دل مردم استان یزد و شهر اردکان زنده کند و واقعا حمایت آن‌ها هم بی نظیر بود و باعث شد بتوانیم به لیگ‌برتر صعود کنیم. به نظر من کمترین حق این مردم این است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند.

  • منبع خبر : ورزش سه