به یونایتد رفتم، چون کسی بوندسلیگا را نمی‌دید!
به یونایتد رفتم، چون کسی بوندسلیگا را نمی‌دید!
ماتیس دی‌لیخت ادعاهای جالب و عجیبی را درباره پیوستنش به منچستریونایتد مطرح کرده است.

به گزارش حاشیه ورزش

مدیران منچستریونایتد از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به دنبال تقویت خط دفاعی این تیم بودند و گزینه‌های متفاوتی را برای اضافه کردن به ترکیب یونایتد در نظر داشتند.

در نهایت آنها موفق شدند با دی‌لیخت که از مدتی قبل او را زیر نظر داشتند به توافق برسند اما روند مذاکرات با بایرن مونخ کمی طولانی شد و در نهایت این باشگاه آلمانی هم برای انتقال مدافع هلندی به اولدترافورد اعلام موافقت کرد تا او پیراهن این تیم را به تن کند.

بسیاری از هواداران بایرن مونیخ با فروش این بازیکن به یونایتد مخالف بودند و باور داشتند که او می‌تواند به ستاره‌ای درخشان در ترکیب این تیم تبدیل شود، اما شاید اظهارات جدید این بازیکن نظر آنها را هم تغییر دهد.

دی‌لیخت پس از بازی دیشب هلند برابر بوسنی در لیگ ملت‌های اروپا که با پیروزی قاطعانه این تیم همراه بود به خبرنگاران گفت: “من از انتقالم به منچستریونایتد بسیار راضی و خوشحال هستم.

یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم پیراهن یونایتد را به تن کنم این بود که همچنان در صحنه بمانم. مشخص است که رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بیننده بیشتری دارد و افراد کمتری به تماشای رقابت‌های بوندسلیگا می‌نشینند.

  • منبع خبر : خبر ورزشی