ترکیب احتمالی پرسپولیس برای پیروزی در دوحه!
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای پیروزی در دوحه!
تیم فوتبال پرسپولیس امشب در دوحه سومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل السد برگزار خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

پرسپولیسی‌ها در شرایطی برای دیدار با پرافتخارترین تیم فوتبال قطر به پایتخت این کشور سفر کرده‌اند که السد در دیدار خانگی سه هفته پیش موفق شد استقلال را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد؛ استقلالی که پس از شکست در دربی تیمی فروریخته و در هم شکسته بود و شاید توانایی لازم برای مقابله با سفیدپوشان قطری را نداشت.

با این حال پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با وجود چند مصدوم برای حمله به دروازه حریف به میدان خواهد رفت. آنها در بازی اول مقابل الاهلی نمایش بسیار خوبی داشتند و با وجود شکست، نمره قبولی گرفتند اما پرسپولیس در بازی دوم مقابل پاختاکور در شهر قدس زیر باران پاییزی تهران آنچنان که باید نمایش نداد تا با کسب تساوی ۱-۱ در حسرت کسب اولین پیروزی در این مسابقات بماند.

حکایت بازی امروز اما متفاوت است. آنها این اعتماد به‌نفس را دارند که پیروزی فصل گذشته خود مقابل الدحیل را که در دوحه به دست آمد، تکرار کنند. به‌خصوص که پس از پیروزی ۴-۱ تیم ملی مقابل قطر و مهار کامل اکرم عفیف توسط میلاد محمدی در پستی غیر از پست تخصصی، آنها آماده‌اند تا دوباره روز سختی را برای قطری‌ها رقم بزنند، به‌خصوص که برای خود خوان کارلوس گاریدو، موفقیت مقابل فلیکس سانچز سرشناس، بسیار پراهمیت و پرسروصدا خواهد بود.

پرسپولیس در این مسابقه اوستون اورونوف و حسین کنعانی‌زادگان را در اختیار ندارد و سعید صادقی هم تنبیه شده اما بازگشت عالیشاه به شرایط بازی و آماده شدن پورعلی‌گنجی می‌تواند ضعف‌های تیم در فاز حمله و دفاع را پوشش دهد.

 

بنابر مشاهدات خبرنگار ورزش سه، ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد به شرح زیر خواهد بود:

دروازه‌بان: الکسیس گندوز

مدافعان: ایوب العملود، مرتضی پورعلی‌گنجی- گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی

هافبک‌ها: مسعود ریگی، سروش رفیعی

وینگرها: یاسین سلیمانی، وحید امیری

مهاجمان: امید عالیشاه، علی علیپور

* احتمال به میدان رفتن لوکاس ژوائو، مهاجم پرتغالی، وجود دارد.

* با توجه به موفقیت میلاد محمدی در دیدار ایران و قطر مقابل اکرم عفیف باز هم ممکن است این بازیکن در نقش مدافع راست به میدان برود و یک چپ پا (حتی وحید امیری) جایگزین او بشود.

* سعید مهری نزدیک‌ترین بازیکن به ترکیب اصلی خواهد بود.

* میلاد سرلک در تمرینات آمادگی خوبی از خود نشان داده و خود را به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک کرده است.

* فرشاد احمدزاده نیز با توجه به تجربه حضور طولانی در لیگ قهرمانان آسیا احتمال حضور در جمع پرسپولیسی‌ها را دارد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی