تقدير هيات شناي خراسان رضوي از قهرمانان ليگ برتر
تقدير هيات شناي خراسان رضوي از قهرمانان ليگ برتر
هيات شنا و شيرجه و واترپلوي خراسان رضوي از اعضاي تيم شهيد هاشمي نژاد مشهد كه در رقابت‌های ليگ برتر شنا براي نهمين سال قهرمان شده بودند طي مراسمي قدرداني كرد.

 

به گزارش حاشیه ورزش 

مجید خروشی – در اين مراسم كه با مشاركت انجمن خبرنگاران و عكاسان ورزشي و حضور مدیرکل جديد ورزش و جوانان خراسان رضوي و معاونانش برگزار شد مجيد مشتاق عشق ریيس هيات شنا با اشاره به سالها تداوم استان خراسان در كسب سكوهاي كشوري و حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان گفت: اين موفقیت‌ها حاصل برنامه‌ریزی، استعداديابي و تلاش ورزشكاران استان بوده كه در اين بخش خصوصي باهمت مهندس عليزاده به‌عنوان حامي مالي نقش پررنگی در ثبت اين قهرمانی‌ها داشته‌اند. وي با اشاره به زیرساخت‌های مناسبت‌تر ورزش شنا در مشهد گفت: امروز ازلحاظ داشتن استخر قهرماني اوضاع خوبي داريم و اميدواريم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اين موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

هاشمي جواهري مديركل جديد ورزش و جوانان خراسان رضوي هم با اشاره به نقش رسانه‌ها در پيشبرد اهداف ورزش در استان آن‌ها را بازوي قوي اداره كل در ايجاد بستر مناسب براي حضور خيرين ورزشي و حاميان مالي در ورزش معرفي كرد. هاشمي جواهري هيات شنا را هم يكي از موفق ترین هيات ها معرفي كرد و از مدال‌آوران اين رشته در عرصه‌های كشور باوجود محدودیت‌های كرونايي قدرداني كرد.

در پايان اين مراسم از اعضاي تيم شنا كه قهرمان كشور شدند و همچنين خبرنگاران و عكاسان ورزشي توسط مديركل ورزش و جوانان، ريیس هيات شنا و رييس انجمن خبرنگاران و عكاسان تقدير شد.

  • نویسنده : مجید خروشی