تلاش استقلال برای رساندن یک ستاره به پرسپولیس!
تلاش استقلال برای رساندن یک ستاره به پرسپولیس!
باشگاه استقلال همچنان پیگیر پرونده محرومیت سنگین مهرداد محمدی است تا بتواند از او در دیدار با پرسپولیس استفاده کند.

به گزارش حاشیه ورزش

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس، مصاحبه‌ای از مهرداد محمدی منتشر شد که او در اوج عصبانیت، واژه‌های غیرقابل پخشی را نسبت به فوتبال ایران به کار برد که منجر به محرومیت سنگین و 6 جلسه‌ای این بازیکن شد.

صحبت‌های محمدی در واکنش به گل منجر به قهرمانی پرسپولیس برابر مس رفسنجان بود که در شرایط آفساید به دست آمد. او نسبت به عدم حضور VAR در فوتبال ایران معترض بود و در صحبت‌هایش گفت که چندین سال پیش در فوتبال پرتغال حضور داشته که مسابقات با این فناوری برگزار شده ولی هنوز VAR به ایران نیامده است.

پس از صحبت‌های جنجالی محمدی و صدور رأی سنگین محرومیت 6 جلسه‌ای، باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به این حکم اعلام کرد و با کشاندن پرونده به کمیته استیناف، خواستار کاهش محرومیت سنگین بهترین گلزن خود در فصل قبل بود که البته هنوز به این پرونده رسیدگی نشده است.

حالا و با توجه به قرعه‌کشی لیگ برتر و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته ششم، آبی پوشان بیش از پیش پیگیر پرونده محرومیت محمدی هستند و تلاش می‌کنند تا ضمن شکستن رأی کمیته انضباطی، نه تنها در دیدار با پرسپولیس بلکه در هفته‌های قبل از آن، از جمله جدال برابر مس و نساجی نیز از وجود محمدی بهره ببرند.

باید دید که واکنش کمیته استیناف نسبت به اعتراض استقلال به پرونده محرومیت سنگین و 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی چه خواهد بود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی