تکاپوی تراکتور برای انتقام‌جویی مقابل ذوب‌آهن
تکاپوی تراکتور برای انتقام‌جویی مقابل ذوب‌آهن
تراکتور در هر دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته مقابل ذوب‌آهن بازنده بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش

تراکتوری‌ها با کسب هفت امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در سه هفته ابتدایی لیگ‌برتر خود را در جمع بالانشینان قرار داده‌اند. آن‌ها امیدوارند با غلبه بر ذوب‌آهن جایگاه خود در زمره بالانشینان را حفظ کنند و از طرفی پیروزی‌ در این بازی تاثیر ویژه‌ای بر انگیزه تی‌تی‌ها در آستانه اولین بازی آسیایی خود در هفته آینده مقابل الوکره قطر، خواهد داشت.

در سمت مقابل ذوب آهن هر سه دیدار ابتدایی خود در فصل جدید را با تساوی به پایان برده است. گاندوها که هر دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته مقابل تراکتور را با برد پشت سر گذاشته‌اند؛ سزاوارانه به دنبال اولین پیروزی‌ خود در فصل جدید هستند.

دو تیم ۳۶ مرتبه در چارچوب لیگ‌برتر به مصاف هم رفته‌اند که ۱۳ برد از آن تراکتور بوده و ۱۰ پیروزی‌ سهم ذوب‌آهن، ۱۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

نکته جالب اینکه، آخرین پیروزی لیگ‌برتری تراکتور مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به چیزی حدود ۱۷۰۴ روز و یا به عبارتی نزدیک به پنج سال قبل برمی‌گردد. جایی که قرمزپوشان، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ در جریان دیدار برگشت لیگ نوزدهم، دو بر یک سبزپوشان اصفهانی را شکست داده‌اند. عکاشه حمزاوی و ساسان انصاری در آن دیدار برای تراکتور گلزنی کردند و یگانه گل مهمان توسط هادی محمدی به ثمر رسید.

البته دیدار خانگی تراکتور در جریان دور برگشت لیگ بیستم برابر ذوب‌آهن نیز به لطف تک گل محمد عباس‌زاده به برتری تی‌تی‌ها منجر شد؛ تقابلی که میزبان آن ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز بود.

ولو اینکه آخرین مصاف دوتیم با برتری تی‌تی‌ها در جام‌حذفی همراه بود؛ تراکتور هر دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته مقابل ذوب‌آهن را واگذار کرده و باید دید آیا امروز موفق به شکستن این روند منفی و انتقام جویی خواهد شد یا نه

  • منبع خبر : ایسنا