تکریم پیشکسوتان چراغی که سوسو می زند
تکریم پیشکسوتان چراغی که سوسو می زند
تکریم پیشکسوتان این روزها در محافل ورزشی کم رنگ شده است.

به گزارش حاشیه ورزش

خروشی-  همانند چراغی کم سو در حال سو سو زدن است. و در این وانفسا مدیران و مسوولان و رزشی اینقدر درگیر جابجایی میزهای تشکیلاتی شده اند که دیگر وقتی برای تکریم جوانان دیروز که پرچم ورزش استان را در میدان رقابت برافراشته کردند و عناوین افتخار آمیزی که برای استان و کشور کسب کردند ندارند ای کاش کمیته پیش کسوتان استان منسجم تر و فعالانه در عرصه تکریم پیران و زحمت‌کشان ورزش استان قدم بردارد البته جا دارد از رییس هیات هندبال استان که تابو را شکسته و بار دیگر در عرصه پیشکسوتان قدم برداشته و با حضور در منزل محمدیان پدر هندبال استان ضمن دلجویی گفتمانی صمیمی و گرم را با وی داشت. تقدیر و تشکر کنیم امید این تکریم در میان سایر هیات های ورزشی تعمیم پیدا کند .معتقدیم تا چراغ منزل این پیشکسوتان روشن است.دیدار داشته باشیم تا حسرت رفتنشان را نخوریم.
رضا علیزاده در باره شناسنامه ورزشی استاد محمدیان می گوید:، استاد علی محمدیان. بزرگ مردی که به جرأت می توانم بگویم، ٧٠ سال از عمر ٨۴ ساله اش را با ورزش گذرانده است.
حضور به عنوان بازیکن، مربی، داور و مدیر در رشته های دوومیدانی، والیبال، هندبال و هاکی. و سهم ما، هندبالیست ها، از سایر رشته ها بیشتر بوده است، ۵۵ سال.

علیزاده ادامه داد:سال ١٣۴٧ که دکتر امیرتاش، پس از پایان تحصیلات در فرانسه، هندبال را به جمع ورزش های کشورمان اضافه کرد، استاد علی محمدیان درجمع اولین هایی بود که دوره مربیگری هندبال را زیر نظر یک مدرس فرانسوی در تهران گذراندند. اساتید، هنرمند از اصفهان، توکلی از فارس، داریا از تهران، امیرمنتقمی از تبریز و… استاد محمدیان، درکنار کار مربیگری، سالها به عنوان داور ملی هندبال فعال بودند و در اولین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در سوریه، سال ١٣۶٧، نیز داوری کردند. استاد محمدیان، تا همین یکی دو سال پیش، مربیگری هندبال پیشکسوتان استان را عهدار بودند. اما بیماری، استاد را مدتی است خانه نشین کرده است.
در این دید و بازدید محمدزاده، رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان، رضا علیزاده، رئیس هیات هندبال، حمیدرضا و علیرضا قندی، نایب رئیس و دبیر هیات، هوشیار، رئیس هیات هندبال مشهد، امیر زارعی، داور بین المللی هندبال و رئیس اداره ورزش قهرمانی استان، علی حسینی، دبیر کمیته داوران استان، حاج عبدالله کافی، حاج قاسم شعبانپور ؛محمد خزایی رییس کمیته پیشکسوتان هندبال استان و علی گنجی پیشکسوت هندبال به دیدار استاد و پدر هندبال خراسان حضور داشتند.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی تصریح کرد:شکرخدا، حال استاد، خوب بود. ازگذشته گفتند و دوستان دیگر هم به قول معروف خاطره بازی کردند. انشالله جناب محمدیان، سال های سال، سلامت و سرحال باشند و سایه شان بر سر ما، اعضای خانواده هندبال، برقرار باشد.