تیم بزرگی را شکست دادیم/ سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است
تیم بزرگی را شکست دادیم/ سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است دروازه‌بان این تیم با مهار پنالتی، آنها را در بازی نگه داشت و امشب تیم بزرگی را(سپاهان) شکست دادند که مدعی اصلی قهرمانی است.

به گزارش حاشیه ورزش :سجاد دانایی، شامگاه جمعه (۱۴ آبان) پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان  اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. می‌دانستیم که سپاهان نیمه نخست، بازی را پرفشار شروع می‌کند و این‌گونه نیز شد.

وی افزود: متاسفانه تحت تاثیر نام سپاهان بودیم و اواخر نیمه اول یک پنالتی دادیم که دروازه‌بان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و ما را در بازی نگه داشت. می دانستیم که اگر سپاهان در نیمه اول نتواند گل بزند نیمه دوم فضای بیشتری به ما می‌دهد و این‌گونه نیز شد و نیمه دوم علاوه بر گلی که زدیم چند موقعیت صددرصد داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و شایسته پیروزی بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص وضعیت تیمش گفت: به ذوب‌آهن ایده آل نرسیده‌ایم. بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی پیش فصل که حدودا ۱۵ بازی بود به ما کمک زیادی کرد و این در روند هماهنگی ما نتیجه‌بخش بود و نتیجه آن را امروز دیدید.

به گزارش حاشیه ورزش ، دانایی در خصوص پیروزی مقابل سپاهان، خاطرنشان کرد: شک نکنید سپاهان با بازیکنان و مهره‌های خوبی که دارد از گزینه‌های اصلی قهرمانی است. ما تیم بزرگی را شکست دادیم و دو یا نهایت سه روز می‌توانیم شادی کنیم و بعد باید به فکر بازی با پیکان باشیم.