حسرت انتقام را به دل کره‌جنوبی گذاشتیم
حسرت انتقام را به دل کره‌جنوبی گذاشتیم
کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: کره‌جنوبی را دو بار شکست داده بودیم و به دنبال انتقام بودند اما بار دیگر شکستشان دادیم.

به گزارش حاشیه ورزش

جوان والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا موفق به شکست سه بر دو کره‌جنوبی شدند.

عمران کوک‌جیلی کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 20 سال پسر ایران پس از این دیدار اظهار کرد: خداراشکر که در این مسابقه سخت توانستیم پیروز میدان شویم. از تمام بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که همگی کمک کردند و امروز به تمام معنی تیم بودیم.

وی ادامه داد: کره‌جنوبی تیم سوم جهان است و همان‌گونه که ایران از سال گذشته پیشرفت کرده است، کره‌ای‌ها هم پیشرفت کردند و این مسابقه به نوعی برای ما حیثیتی بود. تیم کره را دو بار شکست داده بودیم و این تیم به دنبال انتقام از ایران بود اما بار دیگر شکستشان دادیم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به مسابقه بعدی تیم‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا تصریح کرد: کره‌جنوبی در صورتی که ژاپن تیم اندونزی را شکست دهد فردا مسابقه سخت‌تری برابر ژاپن خواهد داشت و تنها یکی از تیم‌های ژاپن یا کره به مرحله نهایی صعود خواهد کرد. امیدوارم در مسابقه بعدی پیروز شویم و به فینال راه یابیم.

وی در پایان در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در اواخر دیدار با کره‌جنوبی گفت: با بازیکنان کره دوست هستیم و در طول بازی گپ‌هایی با هم می‌زدیم اما سرمربی حریف، اندکی بی‌ادب بود و ناسزا می‌گفت اما در نهایت مسابقه به نفع ما تمام شد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی