حسرت کرمانی‌مقدم پس از داربی ۱۰۴
حسرت کرمانی‌مقدم پس از داربی ۱۰۴
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود و این را بدانید اگر اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در این بازی حضور داشت، قطعا شرایط متفاوت بود و پرسپولیس موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال پیدا می کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

پرسپولیس و استقلال امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳+۹۰ از روی نقطه پنالتی به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.

مرتضی کرمانی مقدم در خصوص داربی ۱۰۴ و پیروزی پرسپولیس در این دیدار اظهار کرد: بازی در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود. پرسپولیس از هر لحاظ از استقلال سرتر و مستحق پیروزی بود. فکر می‌کنم استقلال فقط برای مساوی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و و دفاع کرد و قصد استفاده از ضد حملات را داشت. پرسپولیس می‌توانست با اختلاف بیشتری در این بازی پیروز شود. متاسفانه بازیکنان استقلال بازی را از سرعت می انداختند. استقلال بیشتر بازی در دفاع بود و چشم به ضد حملات داشت. در دقایق پایانی پرسپولیس در دفاع بود که این موضوع طبیعی است. بازی استقلال و پرسپولیس  همیشه حساس است و نمی‌توان آن را با بازی‌های دیگر مقایسه کرد. مربی‌ها در داربی فقط به دنبال این هستند که بازی را نبازند و به همین دلیل بازی زیبایی در داربی نمی‌بینیم. به هواداران تبریک می‌گویم و ان‌شاالله بتوانیم قهرمانی‌های زیادی به دست بیاوریم.

او در مورد عملکرد بازیکنان در داربی ۱۰۴ و در پاسخ به این سوال که آیا جای خالی اورونوف احساس شد یا خیر، گفت: شک نکنید که جای اورونوف در ترکیب خالی بود. اگر اورونوف در ترکیب حضور داشت، شرایط متفاوت بود و پرسولیس موقعیت‌های بیشتری می‌توانست به دست بیاورد . در این بازی هافبک‌های پرسپولیس از بازیکنان استقلال سرتر بودند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد ژوائو و مهری که موفق شد برای پرسپولیس پنالتی بگیرد گفت: سعید مهری را سال قبل در استقلال دیدم و بازیکن توانایی است. او وسط زمین خوب کار می‌کند و زمانی که به آمادگی برسد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در مورد لوکاس ژوائو هم باید چند بازی بگذرد تا بتوانیم در مورد او نظر دهیم.

کرمانی مقدم در مورد داوری این بازی گفت: قضاوت بیژن حیدری خوب بود و در اوایل بازی که پرسپولیس در حمله بود و بازیکنان استقلال خطا می‌کردند، می توانست از کارت زردش استفاده کند.

او در خصوص پرتاب اشیا توسط هواداران پرسولیس و استقلال عنوان کرد: این اتفاقات در فوتبال مرده است و هیچ جای دنیا اینطور نیست. هواداران باید تیمشان را تشویق کنند و این موضوع برای فوتبال ما بسیار بد خواهد بود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام خمینی اراک گفت: اگر این بازی در آزادی بود تقریبا ۱۰۰ هزار نفر هوادار به ورزشگاه می‌آمدند. بسیاری از هواداران نتوانستند به استادیوم بروند و مجبور شدند از تلویزیون شاهد داربی ۱۰۴ باشند. چند وقت است که استادیوم آزادی را در اختیار نداریم و الین موضوع باعث آبروریزی می‌شود.

  • منبع خبر : ایسنا