حفظ ستاره پرتغالی
حفظ ستاره پرتغالی
هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، از مدیران این باشگاه خواسته است که برای حفظ ژوائو فلیکس اقدام کنند.

حاشیه ورزش:

فلیک کارش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا را از چند روز قبل آغاز کرد و جلساتی را با دکو برگزار کرده تا درباره شرایط بازیکنان حاضر در فهرست فصل گذشته بارسا و وضعیت آنها برای فصل آینده به صورت جدی تصمیم‌گیری کنند.

یکی از بازیکنانی که در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره وضعیتش به گوش رسیده، فلیکس است که در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست و حالا قراردادش با این باشگاه که یک ساله بود به پایان رسیده اما هنوز مشخص نیست که فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت یا باید به تیم سابقش برگردد.

شایعات ضد و نقیضی در چند هفته اخیر درباره تمایل یا عدم تمایل مدیران بارسا به ادامه همکاری به گوش می‌رسید اما حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که فلیک از مدیران این باشگاه خواسته که قرارداد این ستاره پرتغالی را به مدت یک فصل دیگر و به صورت قرضی تمدید کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا مدیران اتلتیکو حاضر به پذیرش تمدید قرارداد قرضی به مدت یک سال دیگر هستند یا نه، چرا که پیش از این گفته شده بود آنها ترجیح می‌دهند فلیکس را به فروش برسانند اما در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل آنها به معاوضه او با ویتور روکه به گوش می‌رسد که می‌تواند کار را برای بارسا آسان‌تر کند.

  • منبع خبر : ورزش سه