خداحافظ المپیک و حالا خداحافظ زندگی ۱۷ ساله!
خداحافظ المپیک و حالا خداحافظ زندگی ۱۷ ساله!
ستاره سابق تیم ملی لهستان دومین تجربه تلخ خود در یک ماه اخیر را تجربه کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

کارول کلوز، سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال لهستان، که پس از عدم حضور در لیست المپیکی لهستان از والیبال ملی خداحافظی کرد، دومین اتفاق تلخ زندگی خود را این بار در زندگی خصوصی تجربه کرد.

والیبال در کشور لهستان یک ورزش ملی محسوب می‌شود و به تبع آن زندگی والیبالیست‌های لهستانی به دقت زیر نظر مردم این کشور است. اخیراً شایعات زیادی درباره زندگی خصوصی کارول کلوز و همسرش در فضای رسانه‌ای و جامعه لهستان پیچیده شد که نهایتاً با واکنش کارول کلوز همراه شد.

او با تایید این شایعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “می‌خواستم درباره شایعاتی که پیرامون زندگی خصوصی من در وب‌سایت‌های لهستانی در حال انتشار است توضیح دهم. من می‌خواهم به همه این‌ها پایان دهم. بله، درست است، من و همسرم در حال جدا شدن هستیم. من یک درخواست بزرگ از همه علاقه‌مندان به این موضوع دارم؛ از شما می‌خواهم به همسرم که شخص بسیار خوبی است و من 16.5 سال عمرم را با او گذراندم احترام بگذارید. من به اندازه کافی او را اذیت کرده‌ام. او قبلاً به اندازه کافی زجر کشیده است. من از شما می‌خواهم که به او و حریم خصوصی او احترام بگذارید. لطفاً نسبت به دیگران انسان باشید، حتی در فضای مجازی، به‌خصوص الان. مرسی.

  • منبع خبر : خبر ورزشی