خط خوردن از یورو بدترین لحظه عمرم بود!
خط خوردن از یورو بدترین لحظه عمرم بود!
هری مگوایر معتقد است که خط خوردن از فهرست تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ به دلیل مصدومیت بدترین و سخت‌ترین لحظه عمرش بوده است.

به گزارش حاشیه ورزشhttps://hashiehvarzesh.com/

مگوایر در رقابت‌های این فصل عملکرد نسبتا خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشت و همین موضوع باعث شده بود که بسیاری منتظر حضور او در ترکیب تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ باشند.

با این حال، مصدومیتی که در مقطع پایانی فصل گریبانگیر این بازیکن شد باعث شد که او نتواند یونایتد را در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی که با پیروزی و قهرمانی این تیم هم همراه شد همراهی کند و در نهایت از فهرست تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ هم خط خورد.

این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:” این اتفاق سخت‌ترین لحظه عمر و فوتبالم بود. من در تمام طول فصل به سختی تلاش کردم تا در مقطع پایانی در شرایط خوبی از نظر روانی و فیزیکی قرار داشته باشم تا بتوانم در فینال جام حذفی به تیمم کمک کنم و در یورو هم به میدان بروم.

مصدومیتم خیلی جدی نبود و دوران بهبودم باید تنها سه هفته به طول می‌انجامید اما این مصدومیت سه بار در طول روند درمان تکرار شد و همین باعث غیبت من در ترکیب یونایتد و تیم ملی انگلیس شد. شاید بیش از حد برای بازگشت به میدان به خودم فشار آوردم و فکر می‌کردم که حتماً برای حضور در یورو آماده خواهم بود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت.”

  • منبع خبر : خبر ورزشی