خودنمایی جوان‌ترین بازیکنان ایران در جام جهانی
خودنمایی جوان‌ترین بازیکنان ایران در جام جهانی
امیرحسین داودی، ستاره جوان تیم ملی و باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، در اولین تجربه بازی در جام جهانی 2024 برابر ونزوئلا یک گل جذاب را به ثمر رساند.

به گزارش حاشیه ورزش

جوان‌ترین مهره وحید شمسایی در جام جهانی 2024 که تنها سورپرایز واقعی او در اعلام سیاهه نهایی‌اش بود، در اولین فرصتی که برای به میدان رفتن در صحنه بزرگ به دست آورد با یک نوک پای مهارنشدنی موفق به گلزنی شد و در نخستین بازی خود در آوردگاه بزرگ طعم شیرین گل را چشید. تیم ملی فوتسال ایران همواره به خاطر توسعه ستاره‌هایی با استعداد فنی و تکنیکی شهرت دارد که به نظر می‌رسد در دهمین دوره جام جهانی چند تک خال از جمله داودی، عظیمی و آقاپور را رو کرده است.

داودی که در تیم باشگاهی گیتی پسند توپ می‌زند، با 23 سال سن جوان‌ترین بازیکن تیم ملی به شمار می‌رود. حضور او میانگین معنادار و 30 سال تیم شمسایی را کاهش داده و همچنین با گلزنی توانایی‌هایش را به رخ کشیده.

تبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تیم ملی همیشه موفقیت در بالاترین سطح را تضمین نکرده است، اما امیرحسین داودی، رکورددار کنونی، مطمئناً همه اعتبارات لازم را دارد تا بتواند با حضور در زمین مسابقه خلأ فوق ستاره‌ها را پر کند. او در اندک دقایقی که به میدان رفت هوش و استعدادش را به نمایش گذاشت و در برداشتن اولین گام موفق بود

بازیکن جوان جاجرمی، فصل گذشته به علت مصدومیت‌های گاه و بیگاه حضور در جام ملت‌های آسیا را از کف داد اما با شروع لیگ، آمادگی و کیفیت خود را در تیم گیتی پسند حفظ کرد و شمسایی را برای استفاده از او برای جام جهانی آگاه نمود. سرمربی تیم ملی معتقد است این بازیکن آینده‌دار در نهایت به سطحی مشابه با ملی پوشان باتجربه رسیده است.

طرفداران، بازیکنان و مربیان حاضر در جام جهانی تا کنون فقط اجمالی از پتانسیل این بازیکن 23 ساله دیده‌اند و او می‌تواند با درخشش در مسابقات بعدی به آرزوهایش یعنی پدیده جام جهانی فوتسال تحقق ببخشد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی